Fri frakt på utvalda fraktsätt vid inköp ovan 599,00 kr / Snabb leverans 1-4 arbetsdagar / Kundservice och rådgivning Ring oss på (+46) 8 124 102 30
Snabb leverans 1-4 arbetsdagar Fri frakt på utvalda fraktsätt vid inköp ovan 599,00 kr Kundservice och rådgivning Ring oss på (+46) 8 124 102 30

Lagts i din kundvagn

Delsumma
produkter i din kundvagn
Handla för mer och få gratis leverans

Varukorgen

Glömt lösenordet?

Are you new at NiceBeauty? Create a profile and keep track of your orders.

If you've shopped with NiceHair.dk before, you may already have an account. Click 'Forgot Password.' If you've never placed an order with NiceHair.dk, you can follow the link below to sign up.

*Yes, I would like to be part of NiceBeauty and thereby accept [Terms and Conditions].

**I consent to receiving communications from NiceBeauty via email, SMS, and private messages on Facebook, Instagram, TikTok, or other social media platforms. These communications will include marketing related to targeted tips, offers, surveys, invitations to contests and events, as well as information about news and special promotions related to our product range.

The marketing will be personalized for you based on your contact information, products you show interest in on NiceHair.dk (visit and search history), based on past purchases (purchase history), and specified favorite brands.

Additionally, I accept that NiceBeauty, as well as Emarsys, Meta, and Google, collect information about the reading of marketing messages. You can read more about this in our [Cookie Policy].

NiceBeauty may use this consent to inquire whether you wish to update your consent, including regarding new products or contact methods.

You can read more about our processing of your personal data, including the logic behind profiling and targeting our communications, in our [Privacy Policy].

Your consent can be withdrawn at any time by using the unsubscribe link in our communications. You can also withdraw your consent by contacting us at kontakt@nicebeauty.se.



Confirm your email

We have just sent you an email with a confirmation link. To ensure that your registration is complete, you need to confirm your email address. It can take up to 5 minutes before you can see it in your inbox.

Haven't received an email yet?

Återställ lösenordet genom att skriva din e-postadress nedan


Tillbaka till login
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment 150 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment 150 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment 150 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment 150 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment 150 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment 150 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment 150 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment 150 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment 150 ml
Utvald produkt
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment 150 ml
Utvald produkt
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment 150 ml
Utvald produkt
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment 150 ml
Utvald produkt
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment 150 ml
Utvald produkt
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment 150 ml
Utvald produkt
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment 150 ml
Utvald produkt
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment 150 ml
Utvald produkt
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment 150 ml
Utvald produkt
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment 150 ml

Redken

Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment 150 ml

Black
243 recensioner
Normal price 464,00 kr i
352,72 kr
I lager - Leveranstid, 1-4 dagar

Can't be combined with discount codes

Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment är en supereffektiv leave-in-behandling som är speciellt framtagen för att återuppbygga och stärka alla typer av skadat hår. Denna leave-in-produkt ger värmeskydd upp till 230 grader och hjälper till att tämja frissighet. Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment skyddar även färg, ger glans och minskar brott, samtidigt som ditt hår känns och ser friskt ut! Fördelar: - Leave-in-behandling - För skadat hår - Kan användas på alla hårtyper - Färgbevarande - Återuppbygger och stärker - Ger glans - Tämjer frissighet - Värmeskydd upp till 230 grader - Återanvändbar förpackning tillverkad av upp till 93 % återvunnen plast Användning: - Använd som en komplett rutin med Acidic Bonding Concentrate förbehandling, schampo och balsam - Applicera i rent, fuktigt, handdukstorkat hår - Låt verka - Styla som önskat - SOLSKYDDSVARNING: Denna produkt innehåller en alfahydroxisyra (AHA) som kan öka hårbottens känslighet för solen och särskilt risken för solbränna. Använd skyddskläder och begränsa solexponeringen under användning av denna produkt och i en vecka efteråt. Ingredienslista: AQUA / WATER / EAU, DIMETHICONE, CETEARYL ALCOHOL, AMODIMETHICONE, PHENOXYETHANOL, POLYQUATERNIUM-37, DIMETHICONOL, PARFYM / FRAGRANCE, PROPYLENE GLYCOL DICAPRYLATE/DICAPRATE, TRIDECETH-5, STEARETH-20, CETYL HYDROXYETHYL CELLULOSE, GLYCERIN, CITRONSYRA, LIMONENE, PPG-1 TRIDECETH-6, TRIDECETH-10, NATRIUMHYDROXID, CHLORHEXIDINDIGLUCONATE, SORBITANOLEATE, ÄTTIKSYRA, LINALOL, CITRONELLOL, CITRAL, EUGENOL (FIL D258050/1).

Se allt från detta varumärke:

Det finns inga kampanjer eller erbjudanden på denna produkt just nu

Kunderna har gett 4.3 av 5 stjärnor

4.3

Baserat på 243 recensioner
29/04-2026
Härlig produkt!
Härlig produkt! Jag har testat Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo, concentrate conditioner och concentrate Leave-in treatment tillsammans. Enkelt att fördela i mitt långa och tjocka hår och gör det lätt att borsta. Mild god doft. Håret blir glansigt och mindre frissigt, men blir fort fettigt igen. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
29/04-2026
Imponerad!
Imponerad! Jag har använt denna i några veckor nu och är verkligen imponerad av resultatet. Redan efter första användningen märkte jag att håret kändes mjukare, mer återfuktat och betydligt lättare att styla. Produkten absorberas snabbt utan att kännas kladdig eller tung, och den gör håret både glansigare och mer följsamt. Jag uppskattar särskilt att den även fungerar som värmeskydd, vilket gör den perfekt innan föning eller styling. Efter en tids användning upplever jag att mitt hår känns starkare och mindre benäget att gå av, särskilt i längderna. Den hjälper också till att minska friss och ger ett mer välvårdat helhetsintryck. Produkten är utvecklad för att stärka hårets bindningar och kan bidra till mindre slitage, färre kluvna toppar och bättre skydd mot värme . Ett litet minus är att man behöver vara försiktig med mängden – använder man för mycket kan håret kännas något tungt. Men med rätt dosering fungerar den väldigt bra, även för finare hår. Sammanfattningsvis är det en riktigt bra leave-in behandling för dig med skadat eller behandlat hår som vill ha både vård, skydd och glans i ett steg. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
28/04-2026
Gryyyym!!
Produkten har en lätt konsistens som inte tynger ner håret, samtidigt som den återfuktar effektivt. Den lämnar håret mjukt, smidigt och mer lätthanterligt utan att kännas fet eller tung. Doften upplevs som fräsch och diskret, vilket gör användningen behaglig. En nackdel är att priset är ganska högt, särskilt jämfört med liknande produkter. För att få bästa möjliga resultat krävs dessutom regelbunden användning. Sammantaget är detta ett bra alternativ för dig som vill stärka och skydda håret i vardagen, samtidigt som du bevarar en naturlig känsla och fin glans i längderna. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
28/04-2026
Älskar!!
Älskar verkligen den här! Använder den efter varje dusch och märker redan stor skillnad på håret. Det känns mjukare, friskare och mycket mer lätt att hantera. Den gör verkligen sitt jobb utan att kännas tung eller kladdig. Doften är dessutom superfräsch och håller lagom länge. Har snabbt blivit en självklar del av min rutin och något jag inte vill vara utan. Jag tar alltid med den när jag reser också, just för att jag vet att jag kan lita på resultatet varje gång. En riktig favorit som jag kommer fortsätta använda framöver. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
28/04-2026
Recension via smartson
Jag tyckte om känslan som schampot lämnade i håret, det blev mjukt och glansigt och jag upplevde att det tog längre tid innan håret blev fett igen. Superpositivt! Schampot är dessutom drygt och luktar väldigt gott. Toppen! Tyvärr upplevde jag min hårbotten, som är ganska känslig, blev röd och torr, så jag använde inte schampot så många gånger som jag hade hoppats. Däremot är jag väldigt imponerad av både balsamet och leave in-krämen, och kommer fortsätta använda dem: håret blev mjukt, glansigt och lätt att borsta. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
27/04-2026
Ger bra glans
Det första jag märkte var att håret blev mycket mjukare och mer glansigt direkt efter applicering. Lockarna såg mer definierade ut och frisset blev tydligt mindre. Den känns ganska lätt i håret men gör ändå stor skillnad på hur “friskt” det ser ut. Den har även bra värmeskydd i sig som inte tynger ner håret när man plattar det. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
27/04-2026
SÅ BRA LEAVE IN
Denna leave in gör verkligen allt! skyddar mot värme, tämjer frizz och ger massa glans. den känns inte fet eller tung, utan absorberas in i håret väl. mina toppar känns mycket friskare och längderna har fått en lyxig glans. en liten klick räcker för hela håret! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
27/04-2026
Testpilot via #smartsontestpilot
Jag har använt Acidic Bonding Concentrate-serien i cirka två veckor nu, och jag är verkligen imponerad över resultatet. Mitt hår var innan ganska trött, slitet och saknade både glans och liv. Det kändes torrt och svårt att få att se riktigt friskt ut, oavsett vilka produkter jag använde. Men redan efter några användningar började jag märka skillnad, och nu efter två veckor känns mitt hår som förvandlat. Det har blivit märkbart starkare, mjukare och mycket mer glansigt. Framför allt känns det friskare på djupet, inte bara ytligt “lent”. Det ser mer välmående ut och är mycket lättare att styla. Jag upplever även att det känns mindre skört och mer motståndskraftigt. Jag är faktiskt positivt förvånad över hur stor effekt produkterna haft på så kort tid. Det är sällan jag märker så tydlig skillnad så snabbt. Sammanfattningsvis är detta en serie som verkligen levererar på sina löften. Jag kommer absolut fortsätta använda produkterna och kan varmt rekommendera dem till dig som har skadat eller slitet hår och vill ge det nytt liv. Betyg: 5/5. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
27/04-2026
Lifesaver
En riktig livräddare när håret är som rufsigast och mest trött och slitet. Efter Armin av denna produkt märker jag tydligt till mitt hår, både glansigare och mjukare. Den ultimat produkt för någon med hår, kvaliteter som mig, långt, lockigt och ganska frissigt. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
21/04-2026
Fokus på friss-kontroll
Fokus på friss-kontroll - Jag har äntligen hittat något som faktiskt biter på mitt tjocka, bångstyriga hår! Mitt största problem är alltid frisset som dyker upp så fort håret torkar, men den här krämen lugnar ner allt direkt. Håret känns samlat och mjukt istället för som en stor fluffig boll. En rejäl klick räcker för att tämja svallet utan att det känns fett. Rekommenderas varmt till alla med 'mycket' hår. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
21/04-2026
Helt okej
Leave-in-produkten ger en direkt mjuk känsla i håret och hjälper till att minska friss. Konsistensen är lätt och enkel att applicera i handdukstorkat hår. Dock upplever jag att mitt hår nästan blir beroende av den – när jag inte använder den känns håret torrare än vanligt. Resultatet är alltså bra på kort sikt, men mindre hållbart i längden. Den fungerar bäst som en extra boost tillsammans med schampo och balsam, men är inte lika imponerande som de andra produkterna i serien. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson- testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
21/04-2026
Jättebra!
Fick testa denna kostnadsfritt via Smartson, och är positivt överraskad! Skyddar håret mot slitage tex värme och styling. Men topparna håller sig mjuka och ser friska ut. Och inte den här tyngade känslan, som vissa leave-in kan ge. Super nöjd!
21/04-2026
Supernöjd!
Supernöjd! Den här leave-in-produkten är verkligen pricken över i:et i serien. Den gör håret otroligt mjukt och ger en fin glans utan att kännas kladdig eller tung. Jag märker stor skillnad på friss och slitna toppar – håret ser mer välmående ut direkt. Den är också perfekt som värmeskydd innan styling. En liten mängd räcker långt, vilket gör den väldigt dryg. Perfekt för dig som vill ha ett extra skydd och ett slätare resultat i vardagen. Recensionen genomfördes på uppdrag av smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
21/04-2026
Vårdande leave-in!
Jag har tunt, fint skandinaviskt hår. Slitet och torrt från tidigare slingning/färgning samt väldigt länge sen jag toppade mig. Snygga och stilrena flaskor i den här serien. Jag har använt tillhörande schampo och balsam när jag testat denna. Doften är neutral, inget som sticker ut. Gillar verkligen denna! Jag har provat många andra leave-in krämer som antingen inte gjort tillräckligt ochbkag har fått gå in med hårolja eller något efteråt, eller varit för ”tunga” för mina tunna strån, så att det sett stripigt ut. Jag har gått in med denna efter schampo och balsam i samma serie, i toppar och längder. Upplever att man behöver väldigt lite produkt. Har även haft i den de dagar jag endast duschar och sköljer håret utan att tvätta det för att det ska bli lättare att reda ut. Jag låter oftast håret självtorka och efteråt känns både längder och mina slitna toppar lena och ser friska och starka ut. Inget mer friss! Definitivt en ny favorit och kommer köpa denna igen! Jag har provat serien för Smartson utan kostnad för mig.
21/04-2026
En favorit!
Detta är helt klart min favorit i serien och gör verkligen stor skillnad för mitt torra hår. Den är lätt att applicera och gör direkt håret mjukt och följsamt utan att kännas tung. Efter varje användning känns håret otroligt friskt, glansigt och välvårdat, och jag märker att det inte alls är lika torrt längre. Det känns som att komma hem från frisören varje gång. Den hjälper även till att skydda håret och gör det enklare att styla. En fantastisk produkt som verkligen lyfter hela resultatet. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
21/04-2026
Rekommenderar
Produkten är bra överlag och fungerar som ett värmeskydd och hjälper mot friss, dock kan jag uppleva att håret blir lite flottigt när man använder produkten och har behövt tvätta håret var annan dag. I överlag känns topparna mindre slitna och håret har blivit glansigare och mindre frissit och jag hade rekommenderat den. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
21/04-2026
Mjukt men tungt
Mjukt men tungt. Jag har testat schampo, balsam och denna leave-in treatment från Redken i snart tre veckor och haft i denna leave in efter varje gång jag tvättat håret samt ett par gånger emellan när jag stylat håret. Tycker överlag att den gör sitt jobb, dsv återfuktar och slätar ut håret men inte så mycket mer tyvärr. Den passar bäst att ha i topparna för appliceras den i längderna kan håret upplevas som tungt och nästan lite flottigt. Doften är speciell, den faller nog inte alla i smaken så om du har möjlighet att dofta innan köp så gör det. Jag tycker mitt har har blivit mjukare efter användning men hade hoppats på mer. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
21/04-2026
Så bra
Detta leave-in balsam är en smidig och effektiv produkt för dig som vill ge håret extra vård utan att behöva skölja ur. Redan efter första användningen känns håret mjukare, mer återfuktat och betydligt lättare att reda ut. Produkten har en lätt konsistens som inte tynger ner håret, samtidigt som den hjälper till att minska friss och ge en fin glans. Doften är mild och fräsch, vilket gör den behaglig att använda dagligen. Ett riktigt bra komplement till din hårvårdsrutin. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
21/04-2026
Ingen större effekt
Jag har testat Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment i tvà veckor som testpilot via Smartson, men märkte tyvärr ingen tydlig effekt. Konsistensen är inte särskilt lätt utan känns snarare lite tyngre i häret, vilket kan vara bra för vissa härtyper. Produkten är enkel att applicera och känns inte kladdig, men jag upplevde varken ökad glans, mindre friss eller nagon tydlig förbättring av härets kvalitet. Jag använde inte heller nagra värmeverktyg under perioden, vilket kan ha päverkat resultatet eftersom den även fungerar som värmeskydd. För mig blev den tyvärr ganska anonym i resultat. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
21/04-2026
Rekommenderar!
Jag har testat denna ett tag nu, och jag måste säga att det här verkligen är en sådan produkt där man märker skillnad – inte bara direkt efter första användningen, utan också över tid. Mitt hår är ganska typiskt “mamma-hår” just nu – lite slitet i längderna, torra toppar och ganska utsatt för både värmeverktyg och ibland färgning, så jag var väldigt nyfiken på om den faktiskt skulle kunna göra någon verklig skillnad. Redan vid första användningen reagerade jag på hur lyxig den känns. Konsistensen är krämig och lätt att fördela i håret, och den känns direkt återfuktande utan att bli tung. När jag sköljde ur den kändes håret direkt slätare och mindre strävt, och det var mycket lättare att reda ut än vanligt. Det gav verkligen en första känsla av att håret fått något det verkligen behövde. En stor bonus är doften, som jag verkligen fastnade för. Den är fräsch och salongig, med en lyxig känsla utan att bli för stark eller tung. Det är en sådan där doft som gör att håret känns nytvättat länge, och jag älskar när man får den där “nyss varit hos frisören”-känslan hemma. När håret sedan torkat märkte jag ännu mer skillnad. Det känns mjukt men samtidigt starkt, och framför allt mycket mindre frissigt – särskilt i topparna där mitt hår annars lätt blir torrt. Jag upplever också att håret får en fin, naturlig glans utan att se fett eller tungt ut. Det känns friskt på riktigt, inte bara som att det är en ytlig effekt. Efter att ha använt produkten flera gånger tycker jag att resultatet håller i sig och till och med blir bättre. Topparna känns mindre slitna, håret går av mindre när jag borstar det och det håller sig mjukt och följsamt längre mellan tvättarna. Det känns som att håret faktiskt blivit starkare och mer motståndskraftigt, inte bara tillfälligt “fixat”. Min ärliga känsla är att det här är en riktigt genomtänkt produkt som jobbar både på djupet och på ytan. För mig har den blivit lite av en räddare i badrumsskåpet, särskilt de dagar när håret känns extra trött, torrt eller slitet. Det jag uppskattar mest är att den ger både direkt resultat och en långsiktig förbättring, samtidigt som håret fortfarande känns lätt och naturligt. Sammanfattningsvis är det här en produkt jag verkligen kan rekommendera till dig som har skadat, behandlat eller torrt hår och vill ha något som faktiskt gör skillnad. För mig får den 9 av 10 – en riktig favorit som ger den där lyxiga salongskänslan hemma. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
21/04-2026
Wow (utom doften)
Doften är en ganska maskulin doft som sitter i en stund så jag rekommenderar att använda någon stylingprodukt med mycket doft som kan gömma denna. Gör annars håret supermjukt och passar på tunt skandinaviskt hår. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
21/04-2026
Trollade bort slitage
Trollade bort slitage. Börjar med det minst positiva och det ar priset. Använder schampo+balsam varje dag så det går åt en del men om man kör dessa produkter mer sällan sa kan priset vara berättigat. Nu till det positiva . Häret känns så mycket friskare, mer lättarbetat och ser mer levande ut! Jag gillar verkligen denna serie och ger den ett högt betyg. Jaa har testat denna kostnadsfritt via Smartson mer kommer fortsätta köpa produktern. denna serie då den höll vad som lovades. Ett synbart friskare hår med mer liv i än innan. Mycket nöid!
21/04-2026
Bra värmeskydd
Bra värmeskydd - Jag har testat denna i 2 v i kombination med resten av serien. Upplever att mitt slitna långa färgade hår blev mindre slitet men vet ej om det va just denna produkt som avgjorde det. Tycker nog inte att den är prisvärd då den kostar en del. Enkel att applicera med tub luktar fräscht och skyddar håret från värme. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
20/04-2026
Mja
Jag fick testa produkten kostnadsfritt som testperson via smartson. Mitt hår: torrt,skadat,blekt självlockigt hår Normaltjockt Konsistens: 2/5 tycker produkten är liiite för tjock för min smak. Det gör att produkten blir lite mer svårare att fördela ut jämt över håret Lukt: 2/5 luktar starkt citron/kemiskt..ingen lukt man letar efter i vanliga fall Känsla: 2/5 oerhört lätt att överdosera och håret blir flottigt. Tog knappt en ärtas storlek både höger&vänster sida på fuktigt hår. Och nästan det kändes för mycket. Håret blev nästar trassligt och "klabbigt" Vet ej om det gjorde någon skillnad. Inget jag märkte av på dessa få veckor iallafall. Bra dock att det är värmeskydd i produkten! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
20/04-2026
Min favorit- gör håret supermjukt
Detta är min favorit i serien! Leave-in krämen gör verkligen stor skillnad för mitt hår. Efter användning blir håret otroligt mjukt, lent och lätt att styla. Jag märker också att håret ser friskare ut och känns mer återfuktat utan att bli tungt eller fett. Produkten är enkel att applicera och fungerar perfekt i handdukstorkat hår. Detta är absolut den produkt jag tycker bäst om och som jag verkligen kan rekommendera vidare. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
20/04-2026
Älskar älskar älskar denna!!!
Älskar älskar älskar denna!!! Den här är stjärnan, ÄLSKAR denna mirakel produkt. Denna produkt ger direkt glans och får håret att kännas nyfärgat och friskt igen Den reparerar på djupet och skyddar dessutom mot värme upp till 230C – vilket gör den perfekt om du stylar håret ofta. Håret känns inte bara fint när det är nytvättat, det håller sig mjukt, följsamt och glansigt i flera dagar. Lägger en liten klick på handdukstorkat hår efter duschen och sedan fönar jag in produkten gamechanger!! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
20/04-2026
Redken
Jag har testat hårvårdsprodukter från Redken via Smartson och blev positivt överraskad. Mitt hår var tidigare ganska slitet och torrt, men jag märkte faktiskt skillnad redan efter några tvättar. Det känns nu mjukare, friskare och mycket mer lätt att hantera i vardagen. Jag gillar också att produkterna doftar fräscht utan att bli för starka. Dessutom upplever jag mindre friss och mer glans, vilket gör stor skillnad. Jag kommer fortsätta använda dem framöver. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
20/04-2026
Bästa serien jag testat för mitt hår!
Jag har under ett par veckor testat schampo, balsam och leave in treatment från Redken i serien Acidic Bonding. Mitt hår var från start helt hopplöst. Jag har testat många olika schampon, balsam och inpackningar. Använder endast professionella produkter, men trots detta har mitt hår alltid varit, torrt, sprött och livlöst. Tänk konsistensen av manen på en häst så fattar ni… Med de här tre produkterna märkte jag skillnad direkt efter första tvätt, och det har bara blivit bättre och bättre efter varje gång. Nu kan jag plötsligt dra fingrarna genom håret utan att de fastnar halvvägs, utan de faktiskt bara glider rakt igenom, samtidigt som håret känns betydligt mjukare än tidigare. Produkterna är relativt dyra, men det krävs endast en otroligt liten mängd. Till mitt hår har jag använt ungefär mängden av en nagel, vilket har räckt. Leave in produkten har dessutom inbyggt värmeskydd, vilket är toppen! Jag har redan rekommenderat den här serien till fler personer, och jag kommer själv att köpa den igen. Frågan är vad jag nu ska göra av mina gamla produkter (som jag ändå tyckte var de bästa jag hittat innan), då jag inte är så sugen på att byta tillbaka efter detta. Gällande doften så är det inget speciellt. Varken bu eller bä. Lite tråkig kanske, men det kan jag leva med. Konsistensen är bra. Balsamet är ganska tjockt så lite trögare att få ur flaskan än vad jag är van vid. Sammanfattningsvis så är det är en toppenserie som verkligen gjort under för mitt hår. Jag rekommenderar dem 1000 gånger om. När jag började testet hade jag inga större förhoppningar då jag aldrig hittat något som faktiskt funkar på håret, men det här är BRA! Tvekar du på om du ska köra eller inte, så köp. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
20/04-2026
Gillar den starkt!!
Mitt hår: tjocka hårstrån och många. Kraftigt uppklippt. Vågigt. Tjockt och tung. Pga att jag har en del självfall/vågigt hår och har alltid haft problem med att håret blir frissigt. Tycker verkligen man känner skillnad när jag använder denna serie. Använder alla produkter i serien 1-2 gånger i veckan. Ofta när jag vill ha håret lite ”finare” om jag ska göra något med det. Tycker det generellt känns mindre frissigt och mer ”samlat”. Använder denna lite oftare än de andra. Alltid när jag tvättat håret som återfuktar, värmeskydd enl mig. Enda nackdelen är att det är lite dyrt. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
20/04-2026
Ta inte för stora mängden
Ta inte för stora mängden om du har tunna skadat blonderat hår. Om man tar en liten mängden då är håret glansiga och mjuka. Väldigt lätt att borsta håret efter det. Annars hade jag väldigt hårt att separera mitt hår och det fällde alldeles för många hår. Skulle värkligen rekommendera denna produkt. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
20/04-2026
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment
Leave-in behandlingen ger en direkt känsla av skydd och mjukhet i håret. Jag applicerar den i handdukstorkat hår och märker att håret blir lättare att reda ut och styla. Produkten är ganska koncentrerad, så en liten mängd räcker långt. Den hjälper till att minska friss och ger en fin glans utan att kännas klibbig. Dock kan den bli något tung om man tar för mycket, särskilt i tunt hår. Jag uppskattar att håret känns mer motståndskraftigt mot värme och slitage. En bra komplettering till schampo och balsam. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
19/04-2026
Älskar!
Detta var min favorit i serien! Jag använder den i handdukstorkat här. Mitt hår är torrt, skandinaviskt, blonderat och frissigt. Len konsistens och dryg. Samma doft som övriga serien och doften är underbar! Älskar att denna har värmeskydd i sig också. Håret blir frissfritt, glansigt och mjukt! Kommer köpa denna produkt igen! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
18/04-2026
Håret känns välmående
Härlig leave-in som doftar gott! Det är drygt och man behöver inte mycket. Tar man för mycket blir håret flottigt och nedtyngt. Håret känns lent och välmående och frisset är betydligt minskat. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
18/04-2026
Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment
Leave -in behandlingen är ett riktigt bra komplement till schampo och balsam. Den är lätt i konsistensen men ändå återfuktande och stärkande. Jag applicerar en liten mängd i handdukstorkat hår och märker direkt att håret blir mjukare och lättare att hantera. Produkten hjälper till att minska friss och ger ett mer kontrollerat och glansigt resultat. Den fungerar även bra som värmeskydd vid styling, vilket är ett stort plus. Sammanfattningsvis är det en effektiv leave-in som stärker, skyddar och förbättrar hårets känsla och utseendet. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson-testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
17/04-2026
Smartson testpilot
Har extremt långt hår ner till midjan, slitet och svårt att hitta produkter och får gärna torr kliande hårbotten. Men denna serien med sitt dryga schampo som tog bort all klåda i min hårbotten, ett balsam som va bra men som verkligen blev wow med efterprodukten. Efter 2 veckors användande är jag fast och mitt hår ser friskare ut och har blivit mycket tjockare. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson- testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
17/04-2026
Smidig leave-in med okej resultat
Leave-in-produkten har en lätt, smidig konsistens som är enkel att applicera utan att tynga ner håret. Jag brukar normalt inte använda en trestegsrutin, utan håller mig till schampo och leave-in, och denna produkt fungerade helt okej i den rollen. Den gav viss mjukhet och gjorde håret mer lätthanterligt, men inte tillräckligt för att sticka ut från andra liknande produkter. Precis som med de andra produkterna upplevs doften som artificiell. Sammantaget en helt okej produkt, men inget jag prioriterar att köpa igen. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
17/04-2026
Helt okej
Mitt hår: Långt hår. Typiskt tunna strån med en del självfall och även blekt & färgat så därmed ganska slitet och torrt. Jag använder väldigt sällan värme på mitt hår, men ibland fönar och plattar jag det och det har då blivit väldigt glansigt efter min användning utav produkterna. Leave in: Jag tycker nog inte att det gör någon större skillnad för mitt hår, kanske jag behöver mer tid och även lägga i mer än endast efter duschen som oftast sker varannan dag. Formulan är lätt & ger inget tungt intryck eller lämnar håret fett efter användning. Recensionerna genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
17/04-2026
Imponerande bra
Renande bra känsla - Håret känns rent och fräscht och känslan håller i. Känns inte alls så strävt efter schamponering. Detta är nu mitt nya favoritschampo. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
17/04-2026
Bra hårvård Skandinaviskt hår
Jag fick möjlighet att prova Schampo, Conditioner och Leave-In i två veckor via Smartson. Jag har skadat och behandlat hår, och gillade produkterna men behövde tillsätta lite extra fukt som leave-in. Även dottern, som har obehandlat tunt hår provade, och dessa produkter var helt fantastiska i hennes hår. Det märktes skillnad redan från första användning. Håret kändes starkare, mindre frissigt och lätt att reda ut. Hon kommer definitivt att fortsätta med dessa produkter. Även jag kan tänka mig att blanda in dom med mina vanliga produkter ibland. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
17/04-2026
Lyx i varje står
Jag kan ärligt säga att mitt hår känns som helt nytt igen. Efter att ha slitit ganska mycket på det med färgning, värmeverktyg och hormoner efter en graviditet hade jag nästan gett upp hoppet om att få tillbaka den där “friska” känslan – men det här setet gjorde verkligen skillnad. Redan efter första tvätten kändes mitt hår starkare och mycket mjukare. Det som imponerade mest på mig är hur det faktiskt får håret att se mer helt och välmående ut, inte bara tillfälligt lent. Mitt hår känns mindre frissigt, mer följsamt och framför allt ser det friskare ut – som att det har fått nytt liv. Jag gillar också att det rengör ordentligt utan att torka ut, vilket annars är ett problem för mitt hår. Pluspoäng för doften som känns riktigt lyxig och håller sig kvar länge. För mig har det här blivit en riktig räddare i nöden och en produkt jag definitivt kommer fortsätta använda. Jag har använt hela serien bestående av shampoo, conditioner och leave-in treatment och ger det 10/10 Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
17/04-2026
Smartsontestpilot
Jag har i samarbete med smartson fått prova detta hårkit kostnadsfritt från Redken Acidic Bonding Concentreate med schampo, balsam och leave in treatment. Har provat dessa i 2 veckor nu och märker redan skillnad på mitt hår. De känns finare, friskare och fylligare. Produkterna doftar gott.
17/04-2026
Ger bra resultat
Den här leave-in produkten blev snabbt en favorit i min rutin! Jag applicerar den i handdukstorkat hår och märker direkt hur den gör håret mjukare och mer lättjobbat. För mitt lockiga hår hjälper den till att minska friss och framhäva lockarna på ett naturligt sätt. Konsistensen är lätt och den tynger inte ner håret, vilket är ett stort plus. Jag upplever också att håret håller sig återfuktat längre under dagen. Resultatet blir glansigt, mjukt och mer definierat hår. Perfekt som sista steg för att få en riktigt fin finish! Nu har jag dock bara hunnit använda den i cirka två veckor, men hittills är jag verkligen nöjd med resultatet. Jag har tidigare haft problem med att produkter byggs upp som en beläggning i håret och inte riktigt går bort, så jag hoppas att det inte blir så med denna. Just nu känns det väldigt lovande och jag är helnöjd! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
17/04-2026
Gillade inte
Denna leave in treatment var helt okej, jag tyckte att den tyngde ner mitt hår och att den inte hjälpte till med så mycket. Denna kommer jag inte forsätta använda. Tyvärr... Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
17/04-2026
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment
Denna leave-in behandling var en stor besvikelse för mig. Konsistensen är väldigt lätt och tunn, vilket först kändes positivt, men tyvärr gav den ingen märkbar effekt. Jag upplevde ingen förbättring i återfuktning eller skydd för håret, trots regelbunden användning i över två veckor. Tvärtom kändes mina toppar torrare och mer slitna än tidigare, vilket var oväntat. Produkten verkade inte tillföra något näring eller styrka alls. Den är lätt att applicera och tynger inte ner håret, men resultatet uteblev helt. Jag hade betydligt bättre effekt av min tidigare leave-in. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
17/04-2026
En pålitlig leave in för skadat hår
En pålitlig leave in för ett skadat hår! En riktigt pålitlig leave in som är en dunderbra allt i ett produkt! Både värmeskydd och reparerande i ett! Ger en djup reparation till skadat hår, skydd mot värme, minskar friss och kluvna toppar, håret blir mjukt och glansigt samt skyddar din hårfärg. En superkombination med andra ord! Älskar dessutom förpackningen! Enkel att dosera. Du kommer märka att håret blir mjukare och framförallt förhindra fler kluvna hårtoppar! Applicera ms bäst i fuktigt hår! Har du fint hår som mig var försiktig! Vid överdosering kan det ge en tung känsla! Därav 4 av 5 stjärnor. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
17/04-2026
Lägg leave-in som ger skydd och glans
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment var ett riktigt bra komplement till schampo och balsam. Jag använde den efter varje tvätt under två veckor och märkte att mitt hår blev märkbart starkare och mer skyddat, särskilt vid värmestyling. Produkten är lätt i konsistensen och tynger inte ner håret, samtidigt som den ger en fin glans och minskar friss. Jag gillade särskilt hur den gjorde håret mer följsamt och enklare att styla. Resultatet kändes både synligt och långvarigt. Det enda lilla negativa är att effekten inte känns extrem, men fortfarande väldigt bra. Jag ger den 4 av 5 stjärnor. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Helt okej
Jag har provat denna leave-in treatment tillsammans med schampot och balsamet från samma serie. Jag märker nästintill på ingen skillnad på håret jämfört med produkter man kan köpa på mataffär. De enda skillnaderna jag märkte var att när jag lockade håret så höll inte lockarna så väl. Jag har naturligt lite vågigt hår, och de tyckte jag blev lite mer definierade och mindre frissiga om jag lät håret lufttorka. Men det är en så pass liten skillnad att jag inte tycker det är värt prislappen. Leave-in treatmentet i sig är ganska dryg, och lämnar ingen rest på håret när det har torkat. Plus är att det är värmeskyddande också. Men som sagt, knappt någon skillnad. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Är det värt hypen?
Jag har testat Redken Acidic Bonding Concentrate-serien, alltså schampo, balsam och leave-in, och mitt helhetsintryck är att det är en väldigt vårdande serie som framför allt passar slitet eller färgat hår. Jag märkte ganska snabbt att produkterna fokuserar mer på att göra håret mjukt och följsamt än att ge volym, vilket både är en fördel och en nackdel beroende på hårtyp. När jag använde schampot upplevde jag att det var milt men ändå effektivt. Det löddrade bra och kändes drygt, och redan efter första tvätten kändes håret mjukare och mindre frissigt. Däremot kände jag att det inte rengjorde på djupet på samma sätt som vissa andra schampon, och ibland kunde håret kännas lite tungt efteråt, särskilt om jag använde lite för mycket produkt. Balsamet tyckte jag fungerade väldigt bra tillsammans med schampot. Det gjorde håret mjukt direkt och var lätt att fördela i längderna. Jag märkte stor skillnad när jag redde ut håret – det gick mycket smidigare och kändes mindre slitet. Samtidigt upplevde jag att effekten inte riktigt sitter i länge om man slutar använda produkten, utan det är något man behöver fortsätta med för att behålla resultatet. Leave-in-produkten var den jag gillade mest i hela serien. Jag tyckte att den gjorde störst skillnad både på känslan och utseendet på håret. Håret blev mjukare, glansigare och betydligt mindre frissigt, och det kändes mer “samlat” efter styling. Jag uppskattade också att den har värmeskydd, vilket gjorde att jag kunde använda den innan jag fönade håret. Det enda jag märkte var att det är lätt att ta för mycket – då kunde håret snabbt kännas lite fett eller tungt. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson- testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Favoriten ur serien-Redken räddar mitt hår
Favoriten ur serien- Redken räddar mitt hår Det här är utan tvekan min favorit i hela serien. Håret känns direkt mjukt och följsamt utan att bli tungt, och det blir så mycket enklare att styla. Jag upplever verkligen att min styling håller längre och ser fräsch ut hela dagen. Det bästa är att den både vårdar och skyddar - värmeskyddet gör att jag kan använda värmeverktyg utan att oroa mig, samtidigt som håret känns starkare och mindre slitet. Den ger också en riktigt len finish och tar bort friss på ett satt som faktiskt haller i sig. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
superbra!
Jag har testat denna tillsammans med tillhörande schampo och balsam och jag gillade dem skarpt! Doften är trevlig och inte för stark, utan känns bara fräsch. Ett stort plus är att doften sitter kvar i flera dagar. Jag tycker att leave-in krämen gav god effekt. Den var mjuk och lättfördelad i håret, men man får vara försiktig med att inte ta för mycket då det kan leda till att håret känns lite flottigt. Allmänt tyckte jag om produkten och skulle definitivt rekommendera den, men jag har också testat samma serie fast för lockigt hår och upplever att det ger mig en bättre effekt. Min vän som har rakt hår testade den för lockigt hår och fick då flottigt och stripigt hår, så jag rekommenderar att välja den som passar din hårtextur bäst. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Redken Leave-in, WOW!!
Leave-in krämen från Redken är verkligen min favorit i serien. Den är lätt att applicera i handdukstorkat hår och gör såå stor skillnad direkt. Håret blir mjukare, mindre frissigt och mycket lättare att styla. Jag använder plattång/locktång/hårfön ofta och jag älskar att den även ger värmeskydd! Den tynger inte ner håret utan ger istället en fräsch och glansig finish. Perfekt sista steg för att få håret att se välmående och starkt ut! Stort Tips!! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Inpackning för färgat hår
Jag brukar inte använda inpackning så ofta men denna kändes bra att applicera och tyngde inte ner håret. Det känns som att håret blev glansigare och mindre frissigt, och fick en god doft som höll i sig länge. Både doft och förpackning påminner om frisören så känns lite lyxigt. För mitt färgade hår kändes detta som en extra produkt för att få håret att se välmående och mindre torrt/frissigt ut. Gillar! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Mindre frisd
Mindre friss. Ger tydligt resultat på kluvna toppar och djupare lyster och färg. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fatt prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Helt ok och positivt med värmeskydd
Helt ok och positivt med värmeskydd. Detta leave-in-balsam gör att håret känns hyffsat återfuktat efter användning men sticker inte ut speciellt. Produkten får håret att kännas något tungt och nästan flottigt, vilket drar ner poängen, men balanserad upp av att den innehåller värmeskydd. Doften upplever jag som unisex. Jag upplever att mitt hår efter denna testperiod ser friskare ut, med mindre slitna toppar, då det vanligtvis är ganska slitet efter färgning och användning av värmeverktyg. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Helt okej
Jag har använt den här produkten i ungefär två veckor och tycker att den fungerar bra i vardagen. Den ger håret en mjuk och återfuktad känsla, hjälper till att dämpa friss och gör att håret känns lent efter styling. Jag gillar också att den innehåller värmeskydd, vilket gör den smidig att använda i samband med värmeverktyg. Samtidigt upplever jag ingen jättestor skillnad jämfört med att använda spraybalsam förutom just värmeskyddet som är ett plus. Produkten är lätt att applicera, tynger inte ner håret och har en fräsch, behaglig doft. Även om den är trevlig att använda så är det inget jag känner att jag kommer köpa igen. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson – testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Nöjd
Jag har nu testat denna leave-in treatment i två veckors tid och jag tycker att det är bra. Det doftar gott och doften håller sig en vecka så det luktar nytvättat och håret blir mjukt. Mitt hår var väldigt torrt och frissigt innan och jag tycker redan att jag märker en liten skillnad. Denna produkt funkar också bra som värmeskydd. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Från färgat och skört till stärkt och glansigt
Från färgat och skört till stärkt och glansigt Del 3: Leave-In Treatment – Den perfekta finishen Sist ut är Leave-In Treatment, som snabbt blev min personliga favorit. För ett hår som mitt, som tenderar att se "elektriskt" ut efter torkning, blev detta räddaren i nöden. Den fungerar som en osynlig rustning som skyddar mot värme upp till 230C samtidigt som den förseglar kluvna toppar. Jag märkte att frisset dämpades omedelbart och att håret fick en frisk, samlad look som höll i flera dagar. Det är den ultimata slutfinishen som låser in all vård från de tidigare stegen. Mitt hår känns nu starkare, mjukare och ser betydligt friskare ut än på min förebild. En succé och jag är så nöjd med resultatet! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Wow!
Wow! Jag har testat Redken Acidic Bonding Concentrate-serien i ungefär två veckor, och jag är verkligen positivt överraskad. Redan efter första användningen upplevde jag att håret blev väldigt rent, nästan som en riktigt djuprengöring. Jag tycker också att mina ljusa slingor kommer fram mer – håret ser faktiskt lite blondare och fräschare ut direkt efter tvätt. Jag har ganska tjockt hår, men trots det känns produkterna dryga och lätta att använda. Favoriten är helt klart leave-in creamen med värmeskydd. Jag gillar verkligen att den kombinerar flera funktioner i en och samma produkt – både vård och skydd. Håret känns återfuktat, mjukt och lätt att hantera efteråt. Doften är också ett stort plus, den känns lyxig och sitter kvar i håret på ett fräscht sätt utan att bli för stark. Sammanfattningsvis känns det som en serie som verkligen gör skillnad för hur rent, fräscht och återfuktat håret känns, och jag kan absolut tänka mig att fortsätta använda den. Recensionen gjordes på uppdrag av Smartson – testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Toppen
Jag har testat denna i två veckor och jag gillar den! Den återfuktar, minskar friss och håret känns lent och mjukt. Jag uppskattar att den även innehåller värmeskydd, vilket gör den till en allt-i-ett-produkt, även om jag ibland kompletterar med någon droppe hårolja efter att håret har torkat. Den är lätt att fördela, tynger inte ner håret och doftar fräscht och behagligt. Denna kommer jag fortsätta att köpa! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Lyxig!
Jag har fått prova Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment som testpilot för Smartson. Normalt har jag den blå serien redken där jag använder schampo och antisnap spray mest. Nu fick jag testa schampo, balsam och även denna leave in treatment (typ värmeskyddande behandling). Jag har min normala hårfärg med ljusa slingor i just nu. Har testat serien i cirka två veckor. Jag tycker den luktar väldigt gott. Schampot upplevs också som drygare än den blå serien och även drygare än billigare schampon. Det gör att den räcker mycket längre då det krävs mycket mindre schampo än billigare varianter från affärerna. Jag tycker värmeskyddsbehandlingen känns lyxig och det krävs lite för att täcka håret trots att jag har tjockt hår. Håret känns väldigt fräsch efteråt av doften från denna. Jag ser ingen skillnad på mitt hår än, jag använder ju redan redken men jag har inte uppfattat mitt hår som slitet under perioden jag användt serien vilket jag gjorde innan så det kan kanske vara serien men vill testa längre. Balsamet luktar gott och mitt hår verkar må bra av det. Kan absolut tänka mig att köpa det framöver istället för blå reken serien. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Fantastiskt leave in produkt
Fantastiskt leave in produkt, Denna har jag älskat ett bra tag. Haft denna innan och nu fick jag den igen kostnadsfritt. Använder den efter duschen innan jag fönar håret och för mitt hår är den helt fantastisk. Tar bort allt friss, håret får glans och känns bra i flera dagar. Kan verkligen rekommendera. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
15/04-2026
Absolut älskar !!!
Jag har provat denna serie i ca 14 dagar nu, (7 tvättar), och måste säga att jag älskar denna leave in treatment, jag har blekt och skadat hår som har gått av sedan tidigare, men när jag använt denna produkt i efter dusch och under styling upplever jag att mitt hår både ser och känns mycket friskare. Konsistensen är rätt så krämig och det krävs inte mycket produkt för att fördela i håret, den har väldigt mycket doft i sig som jag personligen gillar, men är du inte för dofter är nog detta inget för dig. Kommer att köpa denna så fort min tagit slut. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
15/04-2026
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-in Treatment
Jag har under två veckor testat Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-in Treatment. Det är en leave-in som är dryg och det behövs bara en liten klick för att fördela i håret. Det är lätt att kamma ut håret utan att det trasslar sig. Jag tycker två veckor är för kort tid för att känna om det har förbättrat min hårkvalitet men håret känns mjukare och glansigt och jag tappar inte så mycket hår längre. Vilket jag tror är produkternas förtjänst. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson – testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
15/04-2026
Acidic Bonding Concentrate
Jag har använt denna produkt tillsammans med schampo och balsam i samma serie. Den här produkten använder jag alltid efter jag tvättat mitt hår, håret blir otroligt mjukt och fint. Det positiva med produkten förutom att håret ser otroligt fint ut är att det innehåller skydd mot värme upp till 230 grader vilket är toppen för mig som alltid fönar håret. En jätte bra och dryg produkt som jag rekommenderar för er med slitet och skadat hår. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
15/04-2026
Redken Leave In Treatment
Jag har använt schampoo, balsam och Leave-in Treatment från serien Redken Acidic Bonding Concentrate Precis som övriga produkter i serien doftar även denna leave-in otroligt gott. Konsistensen är lätt och gör den enkel att fördela i håret, och det behövs väldigt lite produkt eftersom den är dryg. Jag upplever inte att håret blir fettigt, vilket jag ibland gjort med andra leave-in-produkter från andra märken. Ett stort plus är också att den innehåller värmeskydd. Efter användning känns håret lent och mjukt. Den enda nackdelen är priset, som är ganska högt – men eftersom produkten är så pass dryg räcker den förmodligen länge ändå. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
15/04-2026
Efter 2-3 veckors användning av Redken Acidic Bonding Concentrate Hårvård
Jag har använt Redken Acidic Bonding Concentrate schampo, Conditioner och Leave-In Treatment. Mitt hår var i dåligt skick innan jag började använda denna serie – det var strävt, svårt att reda ut, blekt och till och med bränt. Efter 2–3 veckors användning märkte jag en stor förbättring: håret blev lätt, luftigt, mjukt, till och med förbättrad i strukturen. Det blev mycket lent, nästan halt, vilket gjorde att det höll bättre och var lättare att styla. Produkterna har en ganska stark citrusdoft. Personligen passade den mig och jag gillade den, eftersom den gav en fräsch känsla. Jag brukar tvätta håret var tredje dag, men med denna serie såg håret även efter tre dagar ut som nytvättat, vilket var en stor fördel för mig. Jag märkte också att håravfallet minskade efter att jag började använda denna hårvårdsserie, vilket var en positiv överraskning. Ett stort plus är att Leave-In Treatment ger värmeskydd upp till 230 C – som pricken över i:et, eftersom man kan föna och styla håret utan oro. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
15/04-2026
Redken leave in treatment
Har tjockt blont hår, har ej färgat det tidigare. + Bra konsistens och är väldigt lätt jobbat I håret + Känns som att det är en dryg produkt + Luktar väldigt gott - Tycker inte att det gjorde jättemycket med frissigheten tyvärr. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
15/04-2026
Sammarbete med Smartson
Katastrof produkt. Funkar inte alls på mitt akandinaviska hår. Även fast jag bara tog en ärtas storlek upplevdes håret som fett och tungt. Kommer inte använda igen. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson -testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
15/04-2026
Intressant treatment
Jag har använt denna leave in-treatment tillsammans med schampoo och balsam från serien. Jag är väldigt nöjd, mina toppar, och håret generellt, känns så mycket fräschare, även utan att ha behövt fräscha upp det med en klippning. Det jag däremot tycker är svårt med denna är mängden jag behöver använda, har inte lyckats riktigt med att hitta rätt mängd för mitt hår. Det är lätt att ta för mycket och då blir håret flottigt, men det är nog mer handhavandefel från min sida och inte produkten i sig! Flaskan är bra och smidig, bra storlek. Lukten är lite sådär tycker jag, svår att beskriva men däremot sitter den inte kvar i håret utan försvinner snabbt. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
15/04-2026
Leave in
Perfekt leave in produkt efter schampo och balsam. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
15/04-2026
Kärlek för håret på tub
Kärlek för håret på tub. Har länge velat testa denna serie och blev glatt överraskad när jag fick testa via Smartson! Serien doftar helt fantastiskt och håret känns definitivt friskare! Inpackningen var verkligen en gåva till mitt torra och blonderade hår. Kommer definitivt köpa igen! Litet minus för priset! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
15/04-2026
Ger glans och mjukhet - men kan kännas tung i början
Leave-in-behandlingen har jag använt tillsammans med schampo och balsam i Acidic Bonding Concentrate-serien. Den har en god och betydligt trevligare doft än de andra produkterna. Konsistensen gör den lätt att fördela jämnt i håret, vilket är ett stort plus. Direkt efter applicering känns håret dock lite flottigt, och den känslan sitter i ett tag, vilket kan vara ett minus om man råkar ta för mycket produkt. När produkten väl fått sjunka in blir resultatet bättre – håret känns mjukt, lättborstat och ser både friskare och glansigare ut. Förpackningen fungerar bra och är enkel att använda. Tillsammans med de två andra produkterna ger leave-in-behandlingen ett välvårdat helhetsresultat. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
15/04-2026
Redken
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment är helt klart min favorit i serien. Jag använder den i handdukstorkat hår och märker direkt hur den gör håret mjukare och mer lätthanterligt. Den hjälper verkligen mot friss, vilket är perfekt för mitt vågiga hår. Dessutom ger den en fin, naturlig glans utan att håret känns fett eller tungt. Jag tycker också att mina vågor blir mer definierade och håller sig snygga längre under dagen. Håret känns starkare och mer välmående efter regelbunden användning, och det är en produkt jag definitivt kommer fortsätta använda. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
14/04-2026
Gör håret glansigt och lent.
Gör håret glansigt och lent. Stort plus att den dessutom innehåller värmeskydd. Luktar fräscht och gör håret lätt att borsta ut. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
14/04-2026
Smartson testpilot
Jag har fått testa 3 produkter från Redkens serie acidic bonding. Jag har testat produkterna i 2 veckor och kan hittills säga: + väldigt dryga produkter - produkten kommer räcka länge då det är en väldigt dryg produkt så lite räcker länge. + mjukare och mer glans- jag upplever att mitt hår blivit mjukare och fått mer hälsosam glans. -tjock konsistens - jag upplever att produkten ar väldigt tjock vilket jag personligen inte tycker om. Har svart att få schampot i hela hårbotten tex. Mitt hår är färgat, tunt skandinaviskt hår som är skadat och jag tror att mitt hår mår/kommer må mycket bättre av dessa produkter, det är svårt att ge en slutgiltig recension på bara 2 veckor men ser fram emot att få fortsätta använda produkterna och förhoppningsvis bade se och känna mer skillnad på hårkvalitén. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
14/04-2026
Bra produkt, men det finns många likvärdiga
Leave-in krämen kommer i en smidig tub som är enkel att ta med. Konsistensen på produkten är lätt och glider in i håret utan att det blir blött. Doften är söt och frisk, väldigt god. Direkt efter användningen blir håret mjukt och enkelt att styla, men efter ett par dagar upplever jag att håret är torrt igen. I mitt skandinaviska hår brukar det räcka att lägga i produkter den dagen jag tvättar håret, men denna kräm äts upp av håret och jag upplever att det behöver fyllas på. Produkten är bra, och kan rekommenderas, men det finns många likvärdiga produkter att välja. De största fördelarna med denna är förpackningen och doften. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
14/04-2026
Smartson testpilot
Jag har använt Redken Acidic Bonding Concentrate Schampo och Conditioner, tillsammans med Redken Acidic Bonding Concentrate Leave In Treatment. Jag har långt hår, med massor av tunna hårstrån. Därför blir håret lätt trassligt. Mitt hårt blir också lätt torrt och behöver mycket återfuktning och inpackningar. Schampot är mycket tjockare än jag är van vid, men det är drygt och gör ett jättebra jobb för mitt hår! Jag brukar normalt göra två schamponeringar, men det behövdes inte med detta schampo! Även balsamet är tjockt och drygt, och håret känns så mjukt och lent redan vid ursköljning! Otrolig skillnad mot mitt vanliga balsam, håret blev så mjukt och följsamt! Tillsammans med Leave-In Treatment så känns mitt hår mjukare och mindre trassligt än på flera år! Jag kommer definitivt övergå till denna produktserie, och är nu nyfiken på att testa fler produkter ur serien! Alla produkterna luktar även väldigt gott och förpackningarna är stabila och bra! Bara positiva upplevelser! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
14/04-2026
Recension av testpilot
Jag har använt Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment i två veckor och mitt intryck är överlag positivt, även om jag inte sett några dramatiska resultat ännu. Produkten har en krämig och ganska tjock konsistens som känns vårdande vid applicering. Samtidigt är det viktigt att inte ta för mycket, i mitt ganska tjocka, skandinaviska, färgade och slitna hår kan den annars kännas tung. En liten klick räcker gott för att få effekt. Jag upplever att håret ser glansigare ut efter användning. Den fungerar också bra som värmeskydd vid föning, vilket är ett stort plus i min rutin. Doften är något starkare och lite fränare än övriga produkter i serien, men inget som stör mig nämnvärt. Förpackningen är dessutom väldigt fin och känns både stilren och praktisk att använda. Produkten känns också ganska dyr, så jag skulle främst rekommendera den om den är på rea. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
13/04-2026
Sotnosen
Jag har schampo och balsam i samma serie och avslutar min hårrutin med denna leave in treatment som ska ge intensiv vård, tämja frissighet och innehåller värmeskydd upp till 230 grader. kör man denna serien så ger man verkligen håret allt det behöver. Det är ett stort plus att den innehåller värmeskydd och bidrar med intensiv vård. Det känns extra bra att använda allt ur en hel serie Håret känns överlag väldigt mycket starkare men jag kan inte avgöra om det är en av produkterna i serien som står för det eller om det är just att jag använt hela serien som blir avgörande Detta är ett leave in som inte tynger håret eller gör att det ser fett ut. Gör även håret lättare att kamma och jag tycker även att håret ser tjockare ut! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
13/04-2026
Testpilot!
Under 2 veckor har jag fått möjligheten att testa schampo, balsam och leave-in-treatment i RedKens Acidic Bonding Concentrate-serie. Jag har ett skandinaviskt, färgat, ganska slitet hår där glans generellt är väldigt svårt att uppnå. Doften på samtliga produkter är ingen favorit hos mig, det luktar tyvärr ganska länge efter vilket drar ner betyget. Produkterna är dryga, har en trevlig formula och jag upplever, trots bara 2 veckors användning, att håret känns betydligt lenare och det ser också glansigare ut. Däremot upplever jag att topparna har blivit mer slitna och att det slitna syns ännu tydligare än innan. Håret känns också smutsigt fortare och blir lätt fettigt, så har behövt duscha håret oftare än tidigare. (Duschar vanligtvis håret var tredje dag men nu har det blivit varannan dag istället) Så för mig har det både + och -. Skulle jag köpa produkterna till fullpris? Nej, det hade jag inte, men under rea, absolut! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
13/04-2026
Smartson testpilot
Den här gillar jag väldigt mycket! Jag har testat otaliga leave in balsam, oljor och serum i olika prisklasser men har aldrig blivit riktigt nöjd. Det här leave in balsamet kändes dock bra vid första användning. Konsistensen känns tjock utan att vara tung och oljig. Jag upplever att håret blir mjukt, lent och följsamt utan att det ser oljigt ut. Det är ett stort plus att det också är värmeskydd i produkten. Det enda minuset jag har upplevt än så länge är doften. Den luktar inte nödvändigtvis äckligt men inte heller gott. Just med leave-in produkter så vill jag gärna att det ska dofta gott och gärna starkt så att man känner doften länge efteråt (detta är ju dock en smaksak). Jag upplever dock inte att lukten stör på något sätt, utan är mest besviken över att den inte doftar fräschare och godare. Priset är ganska saftigt men jag kan absolut tänka mig att köpa produkten själv när denna är slut. Mitt hår är tunt, blekt och skandinaviskt och jag tycker att den passade min hårtyp väldigt bra. Om man ska prova bara en produkt från denna serien så skulle jag absolut rekommendera denna! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
13/04-2026
Återfuktande produkt som gör skillnad
Magi för håret. Dryg produkt med bra konsistens som gör att man behöver inte lika mycket vid hårtvätt. Den klickar mer mitt hår :) Jag har långt tjockt hår och tvättar håret 2-3 gånger i veckan och behöver en produkt som gör mjölet för hårt allt i ett :) . Jag vill att håret bibehålla glans och mjukhet mellan tvättarna. Jag upplever att produkten är dryg och gör sitt jobb. Mitt hår är mer glansigt och mindre frisighet. Har använt produkterna i lite mer än 2 veckor och tänker fortsätta för jag ser och känner skillnad. Det som kunde vara trevligt med en annan doft mer kvinnlig men det är frisk och ok Produkten den uppfyller sitt syfte och har testats tillsammans med balsam , där den väl uppfyllt sin uppgift. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
13/04-2026
Återfuktat hår med värmeskydd
Superbra leave-in som gör håret slätare och minskar friss direkt. Håret känns återfuktat och får fin glans utan att bli kladdigt. Stort plus för värmeskydd upp till 230 grader, vilket gör den perfekt före styling! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
12/04-2026
Leave in all day every day
Leave in all day everyday. Mjuk och skön koncistens gör det väldigt enkel att applicera. Håret ser fantastiskt ut hela dagen utan friss. Superfin glans. Dock blir håret ganska flottigt redan dagen efter. Jag brukar kunna gå lite längre. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
12/04-2026
Smartson testpilot
Jag är en riktig älskare av leave in produkter och går aldrig en dusch utan! Denna har en krämig härlig konsistens och är inte för rinnig, vilket gör den lätt att få ut i håret. Doften påminner om lite citrus och drar lite maskulint men jag gillar doften! Håret blir mjukt, frissfritt och lätt att styla! Upplever inte att den tynger ner. Upplever dock att effekten enbart sitter i dagen jag duschat, sen känns håret ”naket” och inte så mjukt och frissfritt igen. Hade önskat att känslan efter applicering hållt i sig längre, då hade den fått full pott. Men för styling och som värmeskydd är den 10/10. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
12/04-2026
Redken acidic bonding leave in
Jag har färgat hår med tunna vågiga hårstrån, känslig hårbotten med psoriasis samt tendens att få fet hårbotten. För mig har hela den här serien (schampo+balsam+leave in) fungerat bra. Håret har blivit mjukare och känns starkare och friskare, men jag har också testat andra produkter med ännu tydligare resultat. Det är lätt att reda ut och jag upplever inte att jag får så mycket tovor Jag upplever att den håller min tendens till fet hårbotten i schack. Doften är lätt och fräsch. Krämen är lätta att applicera och går in fint i håret utan att lämna en känsla av produkt i håret. Jag kommer absolut fortsätta att använda produkterna efter att testperioden är slut. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
12/04-2026
Älskar!
Den här produkten har nog blivit min personliga favorit i serien. Jag har testat den som testpilot via Smartson, och den har verkligen gjort skillnad för mitt hår. Mitt tunna och frissiga hår behöver fukt och skydd men utan att bli tungt eller flottigt och den här leave-inen lyckas verkligen med det. Den är lätt i konsistensen och enkel att fördela, och håret känns direkt mjukare och mer kontrollerat. Jag upplever att frisset minskar tydligt och att håret får en fin glans, samtidigt som det känns starkare över tid. En stor bonus är att jag kan låta håret självtorka och ändå få ett mer “samlat” resultat, vilket jag annars har svårt med. Det här är en sådan produkt som gör att håret ser mer välmående ut utan att det känns stylat eller tungt. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson – jag har fått prova produkten kostnadsfritt.
12/04-2026
Som ett extra värmeskydd!
Som ett extra värmeskydd!! Den här tycker jag är väldigt skön! Jag har inte märkt av någon specifik skillnad med den men jag tycker den känns skön i håret, jag gillar att det är en väldigt tydlig doft. Det extra plusset är att det är ju värmeskydd i som passar mig jätte bra då jag gärna har hög värme när jag fönar håret exempel. Det är ingen produkt jag skulle köpa (då jag fått denna gratis) men jag kommer absolut använda upp den och eftersom produkten är väldigt dryg kommer jag att använda den ett bra tag framöver. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt. .
11/04-2026
Gör jobbet utan att tynga ner.
Jag har använt denna produkt tillsammans med schampot och balsamet i samma serie. Det står på bland annat att den innehåller AHA och att man ska akta sig för solen i en vecka efteråt. Den informationen finns även på de andra produkterna och schampo- och balsamflaskorna men det gör det inte på denna, vad gäller? Doften är neutral och fräscht unisex med lite citrus men kan uppfattas lite kemisk. Konsistensen är som en kräm, och inte som ett serum. Jag förväntade mig att den skulle kännas kladdig och att den skulle tynga ner håret men det gjorde den inte alls, då tog jag ändå rikligt med kräm. Håret blev till viss del lättare att kamma ut men jag hade önskat att den hade gjort håret lättare att kamma efter dusch. Håret kändes friskt och starkt efteråt och lämnade en lätt känsla utan att på något sätt tynga ner. Håret höll sig rent länge. Det är en serie jag gärna köper igen. Utformandet på flaskorna är väldigt bra. Ser professionella ut. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
10/04-2026
Testpilot Smartson
Den här har snabbt blivit en favorit i min rutin! Jag använder den i handdukstorkat hår och märker direkt att håret känns mjukare och mycket lättare att hantera. Jag har brunt hår med blekt balayage som lätt blir slitet, men upplever att den här verkligen hjälper till att skydda längderna. Den tynger inte ner alls, vilket jag älskar, och håret känns starkare och ser friskare ut. Det blir också enklare att styla och mindre frissigt. Doften är också ett stort plus! Efter några veckor känns håret mindre skadat och mer hållbart. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
07/04-2026
Testpilot Smartson
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment är en produkt som verkligen överraskade mig positivt. Jag var lite skeptisk först eftersom leave-in produkter ibland kan kännas klibbiga eller tynga ner håret, men den här har en lätt, nästan gel-krämig konsistens som snabbt absorberas. Jag märkte direkt att håret blev mjukare och mycket lättare att reda ut, utan att kännas fett eller tungt. Efter några användningar upplevde jag att mitt hår såg friskare ut, med mer glans och mindre friss. Den stora bonusen är att den även ger värmeskydd, vilket gör den perfekt innan styling. värmeskydd upp till 230C och stärkande effekt på håret gör att den känns som en riktig allt-i-ett-produkt. För mitt hår fungerade den väldigt bra, men jag kan tänka mig att man behöver vara försiktig med mängden om man har väldigt fint hår. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
Läs mer

Loading...