Fri frakt på utvalda fraktsätt vid inköp ovan 599,00 kr / Snabb leverans 1-4 arbetsdagar / Kundservice och rådgivning Ring oss på (+46) 8 124 102 30
Snabb leverans 1-4 arbetsdagar Fri frakt på utvalda fraktsätt vid inköp ovan 599,00 kr Kundservice och rådgivning Ring oss på (+46) 8 124 102 30

Lagts i din kundvagn

Delsumma
produkter i din kundvagn
Handla för mer och få gratis leverans

Varukorgen

Glömt lösenordet?

Are you new at NiceBeauty? Create a profile and keep track of your orders.

If you've shopped with NiceHair.dk before, you may already have an account. Click 'Forgot Password.' If you've never placed an order with NiceHair.dk, you can follow the link below to sign up.

*Yes, I would like to be part of NiceBeauty and thereby accept [Terms and Conditions].

**I consent to receiving communications from NiceBeauty via email, SMS, and private messages on Facebook, Instagram, TikTok, or other social media platforms. These communications will include marketing related to targeted tips, offers, surveys, invitations to contests and events, as well as information about news and special promotions related to our product range.

The marketing will be personalized for you based on your contact information, products you show interest in on NiceHair.dk (visit and search history), based on past purchases (purchase history), and specified favorite brands.

Additionally, I accept that NiceBeauty, as well as Emarsys, Meta, and Google, collect information about the reading of marketing messages. You can read more about this in our [Cookie Policy].

NiceBeauty may use this consent to inquire whether you wish to update your consent, including regarding new products or contact methods.

You can read more about our processing of your personal data, including the logic behind profiling and targeting our communications, in our [Privacy Policy].

Your consent can be withdrawn at any time by using the unsubscribe link in our communications. You can also withdraw your consent by contacting us at kontakt@nicebeauty.se.



Confirm your email

We have just sent you an email with a confirmation link. To ensure that your registration is complete, you need to confirm your email address. It can take up to 5 minutes before you can see it in your inbox.

Haven't received an email yet?

Återställ lösenordet genom att skriva din e-postadress nedan


Tillbaka till login
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Nice Price
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Nice Price
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Nice Price
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Nice Price
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Nice Price
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Nice Price
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Nice Price
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Nice Price
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Nice Price
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml
Nice Price
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml

Redken

Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml

Black
482 recensioner
Normal price 414,00 kr i
320,53 kr
I lager - Leveranstid, 1-4 dagar

Can't be combined with discount codes

Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo är ett sulfatfritt schampo som är speciellt framtaget för att återuppbygga och stärka alla typer av skadat hår. Detta lyxiga schampo rengör och ger intensiv vård och hjälper till att skydda färgbehandlat hår från att blekna. Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo är berikat med citronsyra, vilket stärker försvagade hårstrån och hjälper till att förbättra hårets styrka. Schampot gör att ditt hår känns och ser friskt ut! Fördelar: - Schampo - För skadat och färgat hår - Återuppbygger och stärker - Rengör och vårdar - Färgskyddande - Berikad med citronsyra Användning: - Använd som en komplett rutin med Acidic Bonding Concentrate Pre-Treatment, Conditioner och Leave-In Treatment - Applicera i vått hår, löddra och skölj - Följ upp med Acidic Bonding Concentrate Conditioner - Skölj omedelbart med vatten vid kontakt med ögonen - SOLSKYDDSVARNING: Denna produkt innehåller en alfahydroxisyra (AHA) som kan öka hårbottens känslighet för solen och särskilt risken för solbränna. Använd skyddande kläder/skyddskläder och begränsa solexponeringen medan du använder produkten och i en vecka efteråt. Ingredienslista:

Se allt från detta varumärke:

Det finns inga kampanjer eller erbjudanden på denna produkt just nu

Kunderna har gett 4.2 av 5 stjärnor

4.2

Baserat på 482 recensioner
06/05-2026
Bra schampo
Bra schampo - Bra med ett "dyrt" schampo som inte lämnat håret strävt som de flesta andra märkesschampon gör. Mitt hår mår märkbart bättre nu. Hade kanske önskat en godare doft. Det luktar inte äckligt, men jag hade gärna velat känna "åh så gott det luktar". Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
29/04-2026
Helt okej!
Helt okej! Jag har testat Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo, concentrate conditioner och concentrate Leave-in treatment tillsammans.. Shampoot har en tjock konsistens som gör den lite svår att fördela i håret när man som jag har tjockt och långt hår. Schampot rengör skonsamt och håret doftar milt efter användning men själva schampot har en något kemisk doft. Håret känns fräscht, glansigt och mindre frissigt, men blir fort fettigt igen. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
29/04-2026
En höjdare!
En höjdare! Jag har använt Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo 300 ml i några veckor nu och är överlag väldigt nöjd. Mitt hår är färgat och ganska slitet, och jag märkte faktiskt skillnad redan efter första tvätten. Håret kändes mjukare, mindre frissigt och mycket lättare att reda ut. Schampot löddrar lagom mycket och känns drygt – man behöver inte ta särskilt mycket produkt. Jag upplever också att håret ser glansigare ut och känns starkare, särskilt i topparna som annars lätt blir torra. Det enda lilla minuset är att det kan kännas något tungt om man använder det för ofta, så jag varvar det ibland med ett lättare schampo. Priset är också ganska högt, men jag tycker ändå att kvaliteten motsvarar det. Sammanfattningsvis är det ett riktigt bra schampo för dig med skadat eller behandlat hår som vill ha mer styrka och glans. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
28/04-2026
Bästa schampot!
Det här schampot är lätt att använda och löddrar bra. Det känns skönt i håret och gör det rent utan att torka ut. Efter tvätt blir håret mjukt och lent. Jag märker också att håret får en fin glans och ser friskare ut. Det är enkelt att skölja ur och lämnar ingen tung känsla kvar i håret. Doften är mild och fräsch, vilket gör det behagligt att använda ofta. Håret känns också mer lätt att borsta och styla efteråt. Ett bra schampo för vardag som ger ett fint resultat varje gång. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
28/04-2026
Som jag längtat!!
Älskar verkligen den här! Använder den efter varje dusch och märker redan stor skillnad på håret. Det känns mjukare, friskare och mycket mer lätt att hantera. Den gör verkligen sitt jobb utan att kännas tung eller kladdig. Doften är dessutom superfräsch och håller lagom länge. Har snabbt blivit en självklar del av min rutin och något jag inte vill vara utan. Jag tar alltid med den när jag reser också, just för att jag vet att jag kan lita på resultatet varje gång. En riktig favorit som jag kommer fortsätta använda framöver. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
28/04-2026
Härlig känsla men tyvärr inte för min hårbotten
Jag har fått testa den här produktserien via Smartson i utbyte mot en ärlig recension. Jag tyckte om känslan som schampot lämnade i håret, det blev mjukt och glansigt och jag upplevde att det tog längre tid innan håret blev fett igen. Superpositivt! Schampot är dessutom drygt och luktar väldigt gott. Toppen! Tyvärr upplevde jag min hårbotten, som är ganska känslig, blev röd och torr, så jag använde inte schampot så många gånger som jag hade hoppats. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
27/04-2026
Helt underbar produkt!
Detta schampoo ifrån #Redken #AcidicBondingConcentrate har verkligen räddat mitt torra och trötta vinterhår! Man får ett fantastiskt silkeslent hår efter att ha använt denna produkt. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson- testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
27/04-2026
Imponerande schampo
Ett schampo som verkligen levererar! Redken Acidic Bonding Shampoo ger ett lyxigt lödder och lämnar håret både rent, starkt och glansigt utan att kännas tungt. Det bästa? Man behöver betydligt mindre mängd än man först tror, vilket gör att flaskan räcker länge. Håret känns som nyfött efter varje tvätt, nästan som en liten salongsbehandling hemma. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
27/04-2026
Stärker och minskar friss
Jag märkte ganska snabbt att håret kändes starkare och mindre frissigt efter tvätt, och lockarna blev mer definierade. Det såg friskare ut, särskilt i topparna. Däremot känns det inte superåterfuktande, så jag behöver alltid ett bra balsam efteråt. Efter några användningar i rad började håret kännas lite stelt och tungt, så det funkar bättre för mig att använda det ibland istället för varje gång. Överlag tycker jag att det är bra för att stärka håret och minska friss, men inte tillräckligt återfuktande för lockigt hår på egen hand. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
27/04-2026
Bra schampo
Jag har varit testpilot och via smartson fick jag testa detta schampoo. Helt okej lukt tjock konsistens man behöver inte mycket av schampoot och gör håret glansigt. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson-testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
27/04-2026
Toppen schampo
Här är en kortare version: Jag har testat Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo och är positivt överraskad. Håret känns direkt mjukare, starkare och mer lättutrett redan efter första tvätten. Efter några användningar märks mindre slitage och mer glans, särskilt i topparna. Det bästa är att det reparerar utan att tynga ner håret, samtidigt som färgen ser fräschare ut längre. Ett riktigt bra val för skadat eller behandlat hår. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
27/04-2026
SÅ BRA
Fick testa denna produkt gratis via smartson och jag blev positivt överraskad. formulan är dryg och löddrar jättefint. mitt hår brukar vara ganska frissigt och torrt men efter bara en dusch så ser häret glansigare ut och känns hälsosammare. upplever även att hårbotten håller sig rent längre mellan tvättarna! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
27/04-2026
Testpilot via #smartsontestpilot
Jag har använt Acidic Bonding Concentrate-serien i cirka två veckor nu, och jag är verkligen imponerad över resultatet. Mitt hår var innan ganska trött, slitet och saknade både glans och liv. Det kändes torrt och svårt att få att se riktigt friskt ut, oavsett vilka produkter jag använde. Men redan efter några användningar började jag märka skillnad, och nu efter två veckor känns mitt hår som förvandlat. Det har blivit märkbart starkare, mjukare och mycket mer glansigt. Framför allt känns det friskare på djupet, inte bara ytligt “lent”. Det ser mer välmående ut och är mycket lättare att styla. Jag upplever även att det känns mindre skört och mer motståndskraftigt. Jag är faktiskt positivt förvånad över hur stor effekt produkterna haft på så kort tid. Det är sällan jag märker så tydlig skillnad så snabbt. Sammanfattningsvis är detta en serie som verkligen levererar på sina löften. Jag kommer absolut fortsätta använda produkterna och kan varmt rekommendera dem till dig som har skadat eller slitet hår och vill ge det nytt liv. Betyg: 5/50. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
27/04-2026
Lyxigt kvalitetsschampo
Lyxigt schampo för torrt och skadat hår. Drygt och jag upplever att man behöver mindre schampo för att få håret riktigt rent. Nackdelen är prislappen. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
27/04-2026
Kanon
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo är en riktigt imponerande produkt, särskilt för slitet eller färgat hår. Den rengör skonsamt samtidigt som den stärker hårets struktur tack vare sin bonding-teknologi. Efter några användningar känns håret mjukare, mer glansigt och betydligt mindre frissigt. Den har också en lyxig känsla och doftar fräscht utan att bli för stark. En stor fördel är att den hjälper till att bevara färg och skydda mot framtida skador. Nackdelen kan vara priset, men resultatet gör den värd investeringen. Perfekt för dig som vill ge håret salongskänsla hemma. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
27/04-2026
Strävan efter mjukt och friskt hår
Schampoot luktar gott och har bra konsistens. Lätt att fördela ut i håret. Håret känns mindre frissigt och väldigt rent, men behöver använda en längre period för att se om det ger den effekt som utlovas. Men hittills så känns det lovande, ett av de bättre jag använt. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
22/04-2026
Redken
Redken Acidic Bonding Concentrate är en effektiv serie för skadat och behandlat hår. Den låga pH-formulan med citronsyra stärker svaga bindningar, minskar slitage och ger märkbart mjukare, glansigare hår. Produkten fungerar särskilt bra för färgat eller värmeskadat hår och ger långvarig återfuktning samt skydd. Nackdelen är att den kan kännas tung för fint hår och är relativt dyr. Sammantaget är det ett professionellt val för intensiv reparation, men passar bäst som del av en komplett rutin för bästa resultat. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
21/04-2026
Äntligen kontroll på frisset
Äntligen kontroll på frisset. Jag har naturligt väldigt tjockt och bråkigt hår som ofta ser frissigt ut, men det här schampot har verkligen gjort skillnad. Det känns drygt och lyxigt redan i duschen. Efter att ha använt det regelbundet märker jag en enorm förbättring – håret känns mycket mer samlat och frisset är som bortblåst. Det är sällan jag hittar en produkt som faktiskt biter på mitt tjocka hår utan att tynga ner det, men den här levererar verkligen. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
21/04-2026
Härligt!
Härligt! Ett riktigt drygt schampoo, behövs verkligen minimalt! Gör absolut sitt iobb, håret känns rent och fräscht efteråt. Håret känns luftigt efteråt vilket är ett plus. Doftar mkt gott. Känner dock ingen wow-effekt som man kanske skulle förväntat sig för det priset trots allt. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
21/04-2026
Magi för torrisar
Jag blev väldigt överraskad av denna duon från Redken (har balsamet också). Härlig & dryg konsistens. Löddrar mycket vid andra schamponeringen! Mitt hår har varit mindre fettigt och det största pluset har varit att sena duon har tagit fram mina lockar men ändå bidragit med glansigt hår och upplever inte alls det lika torrt längre! Den här kommer jag köpa igen Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
21/04-2026
Väldigt bra
Jag upplever att detta schampo verkligen stärker håret redan vid första användningen. Konsistensen är krämig och löddrar lagom mycket utan att kännas uttorkande. Efter tvätt känns håret rent men ändå mjukt, vilket annars kan vara svårt att hitta i ett reparerande schampo. Mitt hår ser friskare ut och känns mindre frissigt efter regelbunden användning. Det enda lilla minuset är priset, men resultatet gör det ändå värt det. Jag skulle absolut rekommendera detta till dig med skadat eller färgat hår som behöver extra vård. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
21/04-2026
Bra till färgat hår
Jag har använt det här schampot i några veckor nu och det jag märkte var att håret känns mjukt och lent. Det löddrar inte jättemycket, vilket jag först tyckte kändes ovant, men jag tycker ändà att de rengör bra utan att "slita" på håret. Håret känns mindre "risigt", särskilt i topparna vilket är positivt! För mig känns det som en bra bas i rutinen, särskilt om håret är slitet eller färgat. Jag tycker även att de olika produkterna i serien kompletterar varandra bra och resultatet blir som bäst när man använder dem tillsammans i duschen. Jag tycker i allmänhet om Redken så skulle absolut tipsa den till familj o vänner! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
21/04-2026
Otrolig produkt!
Otroliga produkter! Kommer absolut köpa igen! Recensionen genomförs på uppdrag av Smartson-testpiloten har fått prova kostnadsfritt.
21/04-2026
Trevliga produkter
Helt okej doft. Tycker att det har hjälpt håret lite, Inte lika torrt längre. Jag har vågigt hår som är svårt att hitta rätt schampo/balsam till men detta har ändå fungerat bättre än många andra. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
21/04-2026
Fantastisk
Den funkar faktiskt! Smått skeptisk att den ska vara så bra, blev jag positivt överraskad. En liten mängd schampo behövs, och håret får en helt annan lyster. Jag fick testa detta kostnadsfritt via Smartson.
21/04-2026
Fräscht och perfekt för skadat hår
Den här leave-in-produkten är verkligen pricken över i:et i serien. Den gör håret otroligt mjukt och ger en fin glans utan att kännas kladdig eller tung. Jag märker stor skillnad på friss och slitna toppar – håret ser mer välmående ut direkt. Den är också perfekt som värmeskydd innan styling. En liten mängd räcker långt, vilket gör den väldigt dryg. Perfekt för dig som vill ha ett extra skydd och ett slätare resultat i vardagen. Recensionen genomfördes på uppdrag av smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
21/04-2026
Testpilot Smartson
Testade shampot under två veckors tid. Mitt hår är blekt många gånger och färgat alldeles för många gånger. Med andra ord så är mitt hår ganska slitet och var i behov av ett shampoo som verkligen kunde återbygga och förebygga skadat hår Min upplevelse var först och främst att schampot luktade väldigt gott och fräscht. Det kändes som att ha varit hos frisören efteråt gällande verkningsmekanism kan jag inte ge helt full pott eftersom håret kan kännas lite strävt efter. Dock tycker jag ändå det gjort skillnad och håret känns tjockare sedan jag började med det. Mindre frissigt är också ett stort plus! Jag kan rekommendera detta shampoo till er! . Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
21/04-2026
Vårdande för torrt hår!
Jag har tunt, fint skandinaviskt hår. Slitet och torrt från tidigare slingning/färgning samt väldigt länge sen jag toppade mig. Snygga och stilrena flaskor, dock tog jag ett par gånger fel på schampo och balsam då de ser i princip likadana ut. Neutral doft, inget som direkt sticker ut. Märkte direkt att man behöver väldigt lite produkt. Blir ett härligt lödder av schampot och efter två tvättar (tvättar alltid håret två gånger) blir det sådär squeaky clean som är så härligt, utan att för den skull kännas uttorkat och trassligt. Stort gillar! Efteråt (har använt balsam i samma serie samt tillhörande leave-in produkt) känns håret starkt och glansigt , inga frissiga toppar! Enda anledningen till att det inte blir full pott är att håret behöver tvättas oftare. Har gått från att tvätta håret två gånger i veckan till 3ggr/vecka. Kan även nämna att jag normalt sett inte använder andra produkter utan endast låter håret självtorka. Jag har provat serien för Smartson utan kostnad för mig.
21/04-2026
Perfekt för torrt hår!
Jag har använt detta schampo i två veckor och är väldigt nöjd med resultatet. Jag har ganska torrt hår, men upplever redan stor skillnad – håret känns inte alls lika torrt längre. Produkten är trög i konsistensen, vilket gör att man bara behöver en liten mängd, så den räcker länge. Den löddrar bra och rengör håret ordentligt på djupet utan att torka ut. Håret känns fräscht, mjukt och mer återfuktat efter varje tvätt. Jag märker också att håret håller sig fräscht längre mellan tvättarna. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
21/04-2026
Acid bonding concentrate schampo
Jag har användt schampot i snart en månad och har upptäckt stora förändringar på mitt hår. Mitt hår känns mycket friskare och starkare samt så har mina toppar blivit mycket bättre. Schampot har en tjockare konsistens men är jätteenkel att använda. Nackdelen är att den känns lite som ett lager på håret när det är torrt och håret kan bli flottigt snabbare. Utöver det så är det en produkt jag kommer fortsätta att använda samt rekommendera. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
21/04-2026
Bra för torrt och skadat hår
Vilket härligt schampo! Jag har fått förmånen att prova detta schampo från Redken och har använt det ca 4 gånger i veckan i nästan tre veckor. Jag har slingat blont ganska tjockt långt hår vilket med tiden blivit ganska torrt och slitet både i längderna och topparna. Jag upplever att mitt hår är mer återfuktat och livfullt efter att ha använt schampot i kombination med balsamet i samma serie. Det ser och känns liksom fräschare! Löddrande bra och doftar gott dessutom. Jag är jättenöjd med resultatet hittills och kan rekommendera det till dig som precis som jag önskar ett fräscht intryck och mer livfullt hår! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
21/04-2026
Mycket nöjd
Det här schampot överraskade mig positivt. Redan efter första användningen kändes håret rent, fräscht och betydligt mjukare utan att bli tungt. Doften är mild och behaglig, vilket gör att det känns lyxigt utan att bli överväldigande. Jag uppskattar särskilt att det löddrar lagom mycket och är lätt att skölja ur. Efter några veckors användning märkte jag också att mitt hår såg friskare ut och fick mer glans. Det fungerar bra även för känslig hårbotten och orsakar ingen irritation. Sammantaget är det ett prisvärt schampo som levererar bra resultat och jag kan absolut tänka mig att köpa det igen. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
21/04-2026
Positivt överraskad
Jag har testat Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo i tva veckor som testpilot via Smartson, och jag är positivt överraskad. Schampot är väldigt drygt - en liten mängd räcker längt - och det löddrar bra utan att kännas uttorkande. Efter tvätt känns häret rent men ända mjukt, vilket jag uppskattar eftersom manga reparerande schampon kan bli lite sträva. Det mest märkbara resultatet ar att mina naturliga lockar har kommit tillbaka mer tydligt, vilket tyder pa att häret blivit starkare och mindre skadat. Dessutom har mitt här, som vanligtvis blir väldigt flottigt snabbt, hällit sig fräscht en dag längre än vanligt. Ett effektivt schampo som faktiskt ger synliga resultat. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
21/04-2026
Helt okej
Har testat Redken Acidic Bonding Concentrate-serien i ca två veckor. Mitt hår är skandinaviskt, blekt, torrt och ganska skadat, så jag hade ändå hoppats på mycket. Produkterna känns bra och schampot löddrar sjukt bra + är drygt, vilket är nice. Doften luktar som på salong , stort plus Balsamet och Bandage Balm gör håret mjukt och återfuktat, men för mig blev det tyvärr lite för tungt. Håret blev snabbt flottigt och tappade volym. Fick även lite irriterad hårbotten, vilket drog ner betyget. Tror absolut det kan passa bättre för tjockare eller möjligen mer slitet hår, men inget för mig tyvärr. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
21/04-2026
Toppen!
Det här är ett schampo som verkligen känns som mer än bara rengöring. Mitt hår kan lätt bli både torrt och lite livlöst, särskilt efter värmestyling och färgning, så jag letar alltid efter något som både rengör skonsamt och samtidigt vårdar – och det här levererar faktiskt på båda delarna. Det första jag märkte var hur skonsamt det känns vid tvätt. Det löddrar lagom mycket och känns inte “strippande” som vissa schampon kan göra, utan håret känns istället återfuktat redan under tvätten. Det är en tydlig skillnad jämfört med vanliga schampon där håret nästan kan kännas strävt innan man ens hunnit använda balsam. Efter att jag sköljt ur det känns håret rent, men fortfarande mjukt och följsamt. Det där torra, gnissliga försvinner helt, vilket jag verkligen uppskattar. Det känns som att håret behåller sin naturliga fuktbalans istället för att bli uttorkat. Doften är fräsch och lyxig, med en tydlig salongskänsla. Den är inte för stark, men tillräcklig för att ge en känsla av nytvättat hår som håller i sig. Det bidrar verkligen till helhetsupplevelsen och gör hårtvätten lite mer som en liten stund för sig själv. När håret torkat upplever jag att det känns lätt, luftigt och samtidigt mer kontrollerat. Det blir mindre frissigt och ser friskare ut, med en fin naturlig glans. Jag märker också att håret är lättare att styla efteråt, vilket gör stor skillnad i vardagen. Efter att ha använt schampot regelbundet tycker jag att håret känns starkare och mer motståndskraftigt. Det känns som att det inte bara rengör, utan faktiskt hjälper till att förbättra hårets kvalitet över tid. Särskilt längderna känns mindre torra och mer levande. Min helhetskänsla är att det här är ett väldigt balanserat schampo som passar perfekt för dig som vill ha något som både vårdar och rengör utan att kompromissa. Det känns som ett bra första steg i en hårvårdsrutin som verkligen gör skillnad. Sammanfattningsvis är det ett skonsamt men effektivt schampo som lämnar håret rent, mjukt och mer välmående – utan att tynga ner. En riktigt bra basprodukt som jag gärna fortsätter använda och som passar extra bra för slitet eller behandlat hår. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
21/04-2026
Bra och drygt
Bra och drygt schampo, behöver en liten mängd och det luktar helt ok. Känner ingen direkt skillnad på håret, varken hur ofta jag behöver tvätta det och ser ingen direkt skillnad men en testperiod på 2v är kanske lite kort tid. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson- testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
21/04-2026
Gör vad den utlovar
Jätte bra schampoo som gör att håret känns rent, kan däremot känna en liten känsla av flott i hårbotten. Håret blir mjukt och känns fylligare efter. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
21/04-2026
Trollade bort slitage
Trollade bort slitage. Börjar med det minst positiva och det ar priset. Använder schampo+balsam varje dag så det går åt en del men om man kör dessa produkter mer sällan sa kan priset vara berättigat. Nu till det positiva . Häret känns så mycket friskare, mer lättarbetat och ser mer levande ut! Jag gillar verkligen denna serie och ger den ett högt betyg. Jaa har testat denna kostnadsfritt via Smartson mer kommer fortsätta köpa produktern. denna serie då den höll vad som lovades. Ett synbart friskare hår med mer liv i än innan. Mycket nöid!
21/04-2026
Drygt schampo
Drygt schampoo. Jag har testat schampot i ca 2 veckor tillsammans med de andra produkterna i serien. Mitt hår är både färgat långt och slitet, jag tycker man behöver en mindre mängd schampo så det håller längre. Schampot löddrade väldigt bra och doftar gott, enkel flaska med lucköppning. Mitt hår upplevdes mindre slitet men ändå rätt mycket pengar för ett schampo. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
20/04-2026
Fräsht
Jag fick testa produkten kostnadsfritt som testperson via smartson. Mitt hår: torrt,skadat,blekt självlockigt hår, normaltiockt Konsistens: 3/5 väldigt drygt schampo och man behöver inte mycket. Dock är det väldigt tiockt så är lite svårt att applicera i hårbotten Därav 3/5 Lukt: 2/5 luktar starkt citron/kemiskt..ingen lukt man letar efter på ett schampo Känsla: 4/5 löddrar bra och hårbotten känns väldigt ren efteråt. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
20/04-2026
Bra men inte helt rent resultat
Jag har använt detta schampo i ungefär två veckor och tycker att det är en bra produkt, men inte helt perfekt. Konsistensen är härlig och den doftar fräscht, vilket jag verkligen gillar. Däremot upplevde jag att jag behövde schamponera håret två gånger för att det skulle kännas helt rent, och ibland kändes det ändå inte riktigt som att det blev helt rengjort. Håret känns dock mjukt efteråt och det fungerar bra tillsammans med resten av serien. Sammantaget ett okej schampo, men jag hade önskat lite bättre rengöring. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
20/04-2026
Glans och silkeslent hår
Det här är inte bara ett schampo – det är som en reset-knapp för slitet och behandlat hår. Som blond är mitt hår annars ganska känsligt, men efter första tvätten kändes det mjukare, mindre frissigt och glansigt. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
20/04-2026
Redken
Jag har testat hårvårdsprodukter från Redken via Smartson och blev positivt överraskad. Mitt hår var tidigare ganska slitet och torrt, men jag märkte faktiskt skillnad redan efter några tvättar. Det känns nu mjukare, friskare och mycket mer lätt att hantera i vardagen. Jag gillar också att produkterna doftar fräscht utan att bli för starka. Dessutom upplever jag mindre friss och mer glans, vilket gör stor skillnad. Jag kommer fortsätta använda dem framöver. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
20/04-2026
Bästa serien jag testat för mitt hår!
Jag har under ett par veckor testat schampo, balsam och leave in treatment från Redken i serien Acidic Bonding. Mitt hår var från start helt hopplöst. Jag har testat många olika schampon, balsam och inpackningar. Använder endast professionella produkter, men trots detta har mitt hår alltid varit, torrt, sprött och livlöst. Tänk konsistensen av manen på en häst så fattar ni… Med de här tre produkterna märkte jag skillnad direkt efter första tvätt, och det har bara blivit bättre och bättre efter varje gång. Nu kan jag plötsligt dra fingrarna genom håret utan att de fastnar halvvägs, utan de faktiskt bara glider rakt igenom, samtidigt som håret känns betydligt mjukare än tidigare. Produkterna är relativt dyra, men det krävs endast en otroligt liten mängd. Till mitt hår har jag använt ungefär mängden av en nagel, vilket har räckt. Leave in produkten har dessutom inbyggt värmeskydd, vilket är toppen! Jag har redan rekommenderat den här serien till fler personer, och jag kommer själv att köpa den igen. Frågan är vad jag nu ska göra av mina gamla produkter (som jag ändå tyckte var de bästa jag hittat innan), då jag inte är så sugen på att byta tillbaka efter detta. Gällande doften så är det inget speciellt. Varken bu eller bä. Lite tråkig kanske, men det kan jag leva med. Konsistensen är bra. Balsamet är ganska tjockt så lite trögare att få ur flaskan än vad jag är van vid. Sammanfattningsvis så är det är en toppenserie som verkligen gjort under för mitt hår. Jag rekommenderar dem 1000 gånger om. När jag började testet hade jag inga större förhoppningar då jag aldrig hittat något som faktiskt funkar på håret, men det här är BRA! Tvekar du på om du ska köra eller inte, så köp. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
20/04-2026
Mycket bra!!
Mitt hår: tjocka hårstrån och många. Kraftigt uppklippt. Vågigt. Tjockt och tung. Pga att jag har en del självfall/vågigt hår och har alltid haft problem med att håret blir frissigt. Tycker verkligen man känner skillnad när jag använder denna serie. Använder alla produkter i serien 1-2 gånger i veckan. Ofta när jag vill ha håret lite ”finare” om jag ska göra något med det. Tycker det generellt känns mindre frissigt och mer ”samlat”. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
20/04-2026
Glansiga hår
Glansiga hår efter första användning! Värt att prova iaf för tunna blonderade hår. Men hallå där att skriva nästan likadana text på både schampo och conditioner! En big no! Jag har blandat ihop dem flera gånger! Så snälla ändra texten på flaskan! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
20/04-2026
Inte passande för mitt hår
Denna gav resultat och bättre slutresultat än när Man började. Jag har väldigt långt hår och då behöver man något vårdande Redken är ju ändå produkter som kostar en del och då kanske man förväntar sig mer än av andra produkter. Jag gillar tanken med produkten och hur den skall användas. Jag har använt den nu i tre veckor och inte någon fantastisk skillnad men någon skillnad helt klart Värt att prova och kan säkert passa någon annan Så prova och utvärdera själva så kanske det passar ert hår helt klart. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson Testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
20/04-2026
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo( Älskar)
Jag har använt detta schampo i två veckor och upplever att håret känns märkbart starkare och friskare. Konsistensen är ganska krämig och löddrar bra utan att kännas uttorkande. Doften är fräsch och salongsliknande. Det jag gillar mest är att håret känns mindre frissigt och mer glansigt redan efter några tvättar. Däremot kan det kännas lite tungt om man använder för mycket produkt, särskilt för fint hår. Sammantaget ett väldigt bra schampo som passar skadat eller blekt hår och som ger ett synligt resultat. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
20/04-2026
Känns superbra!
Som en riktig salongsprodukt och håret blev inte alls så frizzigt som det brukar. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
20/04-2026
Bra men inte wow.
Fått i uppdrag av smartson att testa och recensera denna produkt kostnadsfritt. Jag tycker den är bra, luktar milt och fräscht. Upplever att håret inte är fullt så frissigt som det kan bli. Dock hade jag behövt använda produkterna under en längre tid än 2 veckor för att verkligen ge en helhet. Har bara tvättat håret 3 gånger sen jag mottog dessa. Nackdel, den ger mig finnas i nacke/bakom öronen.
20/04-2026
Rekommenderar starkt
Jag fick chansen att testa Redken Acidic Bonding Concentrate schampo och balsam. Efter två veckor så var mitt hår märkbart mer reparerat och mjukt. Jag har även haft mycket friss som har lagt sig. Jag skulle starkt rekommendera dessa produkter om ditt hår känns skadat. Recensionen gjordes i uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkterna gratis!
20/04-2026
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo
Jag har fått privilegiumet att genom Smartson, gratis, få testa detta fantastiska shampoo. I två veckor har jag nu använt shampoo, balsam och ett balm att lämna kvar i håret efter dusch. Jag måste säga att jag är imponerad! Jag har inte testat Redken innan men nu tror jag inte att jag kan leva utan dessa produkter. Shampoot löddrar fint och håret känns väldigt rent, utan att för den delen kännas torrt. Det har en väldigt trevlig och mild doft, något som är viktigt för mig. Jag känner att jag kan använda det med en nyfödd bebis hemma. Det ända som finns att anmärka på är att jag önskar att håret höll sig rent ännu längre. Så hade den fått 5/5. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
20/04-2026
Super för skadat hår
Super för skadat hår - Jag har midjelångt hår som jag gör så lite som möjligt med, på gott och ont. Det blir sällan inpackningar men heller ingen plattång. Slitaget blir främst i topparna. Redan efter första tvätten med det här schampot såg dock håret direkt mindre slitet ut. Och efter ytterligare tvättar var det tydligt: hårstråna bryts inte av som tidigare. Så förhoppningen nu är att de brutna stråna kan växa ut och jag återfår fylligheten i håret. Som produkt är schampot enormt drygt! Jag blev förvånad över hur lite som behövs, och en tvätt rengör håret direkt. Ingen rinse and repeat här! Det enda som drar ner betyget är lukten: det luktar som en c-vitaminbrustablett. Dock inget som dröjer sig kvar när håret torkat. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
19/04-2026
Lyxig räddning för skadat hår!
Lyxig räddning för skadat hår! Det här är inte bara ett schampo, det är en räddare i nöden för mitt tjocka långa skadade & torra hår, men det här schampot är en game changer. Det är otroligt drygt (du behöver bara en liten klick!) och ger ett härligt lödder. Det bästa är att håret känns rent men ändå återfuktat redan innan balsamet åker i. Det känns otroligt lyxigt och krämigt. Det jag älskar mest är att det rengör ordentligt utan att håret känns som svinto efteråt. Eftersom det är pH-balanserande märker jag att mitt torra hår håller glansen mycket längre! Doften är frisk och lyxig Citrusdoft(ÄLSKAR, det doftar som om man nyss kommit ifrån frisören). Rekommenderas varmt till alla som vill bygga upp styrkan i håret igen! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
19/04-2026
Irriterad hårbotten
Skandinaviskt, färgat, blonderat, frissigt hår. Älskar doften! Konstistensen är krämig och den löddrar extremt lätt. Jag har ganska torr hårbotten och mitt hår blir sällan fett. Upplevde att håret kändes rent efter tvätt. Dock har min hårbotten börjat klia efter användning så tror tyvärr inte att detta shampoo var något för min hårtyp. Men utöver det är det säkert ett toppenshampoo för andra, Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
18/04-2026
Drygt och god doft
Otroligt trevlig doft, luktar fräscht Detta schampoo år ganska trögflytande och är super drygt! Du behöver en storlek som en tiokrona, inte mer. Vid första schamponeringen löddrar det inge så mycket (helt normalt för mig oavsett märke) men andra gängen så löddrar det mycket. När schampot var ursköljt känns håret ganska strävt men det löste balsamet. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
18/04-2026
Acidic Bonding Concentrate Shampoo
Jag har använt detta schampo i cirka två veckor och upplever att mitt hår känns starkare, mjukare och mer välmående. Konsistensen är krämig ,vilket gör att man inte behöver använda mycket produkt per tvätt. Schampot löddrar bra och rengör effektivt utan att torka ut håret, vilket jag verkligen uppskattar eftersom mitt hår är behandlat och lätt blir torrt. Efter användning känns håret återfuktat, mindre frissigt och får en fin glans. Doften är fräsch och ger en lyxig salongskänsla. Sammanfattningsvis är det ett väldigt bra schampo för skadat eller färgat hår som behöver extra vård och styrka. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
17/04-2026
Bra!
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo från Redken känns direkt som ett salongsschampo. Det löddrar lagom mycket och rengör håret utan att det känns uttorkat. Efter några tvättar märks en tydlig skillnad – håret känns starkare, mjukare och mindre frissigt. Passar särskilt bra för färgat eller slitet hår. Doften är fräsch men inte för stark. Nackdelen är priset, men resultatet gör det ändå värt det om du vill ge håret en boost. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
17/04-2026
Smartson testpilot
Har extremt långt hår ner till midjan, slitet och svårt att hitta produkter och får gärna torr kliande hårbotten. Men denna serien med sitt dryga schampo som tog bort all klåda i min hårbotten, ett balsam som va bra men som verkligen blev wow med efterprodukten. Efter 2 veckors användande är jag fast och mitt hår ser friskare ut och har blivit mycket tjockare. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
17/04-2026
Rent resultat men utan wow-känsla
Schampot har en behaglig, något krämig konsistens och löddrar lagom, vilket gör det lätt att arbeta in i håret. Däremot upplevde jag ingen märkbar skillnad jämfört med min vanliga produkt, glyolic gloss, varken i styrka, glans eller känsla efter tvätt. Håret blev rent, men resultatet kändes ganska genomsnittligt. En nackdel är doften som känns något artificiell och inte särskilt tilltalande, även om den som tur är inte sitter kvar i håret efteråt. Sammantaget ett okej schampo, men inget som sticker ut i mängden. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
17/04-2026
Helt okej
Mitt hår: Långt hår. Typiskt tunna strån med en del självfall och även blekt & färgat så därmed ganska slitet och torrt. Jag använder väldigt sällan värme på mitt hår, men ibland fönar och plattar jag det och det har då blivit väldigt glansigt efter min användning utav produkterna. Schampot: Väldigt drygt, luktar gott av citrus och får mitt hår att kännas fylligare, däremot hade jag gärna haft lite mer känsla av att det skulle kännas renare än det gör. Har nu efter drygt 2 veckors användning känt mig lite extra lortig i hårbotten, så för min del passar det mitt hår ypperligt men inte helt optimalt för min hårbotten. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
17/04-2026
Premiumschampo med snygg flaska och långvarig ren känsla
Premiumschampo med snygg flaska och långvarig ren känsla Ett riktigt bra schampo som jag gillade redan från första användningen. Flaskan har ett stilrent utseende som känns premium i duschen, och den praktiska korken gör det enkelt att dosera rätt mängd utan kladd. Schampot löddrar inte speciellt mycket, men trots detta upplever jag att håret känns rent och det behövs inte så mycket schampo för att täcka hela håret. Det som imponerade mest är resultatet: håret känns verkligen rent efter tvätten och håller sig rent betydligt längre än med vanligt schampo jag har använt tidigare. Det blir också mjukare med en fin, naturlig glans. Doften är underbart fräsch och lyxig, precis som en frisörprodukt. Sammanfattningsvis är detta ett schampo som levererar både på känsla och resultat. Jag kommer att köpa det igen! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
17/04-2026
Salongskänsla hemifrån!
Redken Acidic Bonding Concentrate-serien blev en riktig favorit för mig. Jag har testat under två veckors tid och är så nöjd. Jag har själv blekt och frissigt hår. Produkterna känns lyxiga och ger håret en märkbart starkare och friskare känsla redan efter några få användningar. Jag gillar särskilt hur håret är lätt att reda ut, utan att tyngas ner. Nästa plus är dessutom doften som känns fräsch och lyxig. Det känns direkt efter duschen som att håret fått bättre kvalite. Även om priset är lite högre än vad jag vanligtvis lägger, tycker jag absolut att resultatet är värt det. Jag rekommenderar! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
17/04-2026
FANTASTISK!
Jag har använt Redken Acidic Bonding Concentrate-serien i två veckor och märkte snabbt att håret kändes mjukare och mer återfuktat. Schampot rengör skonsamt utan att torka ut håret, och balsamet gör håret lätt att reda ut samtidigt som det känns följsamt. Bandage Balm blev en favorit eftersom den minskade friss och gav topparna ett friskare utseende utan att tynga ner håret. Efter regelbunden användning ser håret glansigare ut och känns starkare än tidigare. Doften är dessutom fräsch och salongsliknande, vilket gör hela hårvårdsrutinen extra lyxig. Jag tycker att serien passar särskilt bra för torrt eller skadat hår som behöver extra vård. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
17/04-2026
Renande bra känsla
Renande bra känsla - Håret känns rent och fräscht och känslan håller i. Känns inte alls så strävt efter schamponering. Detta är nu mitt nya favoritschampo. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
17/04-2026
Bra hårvård Skandinaviskt hår
Jag fick möjlighet att prova Schampo, Conditioner och Leave-In i två veckor via Smartson. Jag har skadat och behandlat hår, och gillade produkterna men behövde tillsätta lite extra fukt som leave-in. Även dottern, som har obehandlat tunt hår provade, och dessa produkter var helt fantastiska i hennes hår. Det märktes skillnad redan från första användning. Håret kändes starkare, mindre frissigt och lätt att reda ut. Hon kommer definitivt att fortsätta med dessa produkter. Även jag kan tänka mig att blanda in dom med mina vanliga produkter ibland. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
17/04-2026
Testpilot hår
Testpilot hår - Väldigt bra schampoo för mitt väldigt torra och fuktfattiga hår, jag har fått glans i håret som jag aldrig haft innan. Jag kan dra igenom håret med fingrarna utan att dom fastnar och sliter i håret, en helt fantastisk produkt, rekommenderar verkligen! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
17/04-2026
Lyx i varje strå
Jag kan ärligt säga att mitt hår känns som helt nytt igen. Efter att ha slitit ganska mycket på det med färgning, värmeverktyg och hormoner efter en graviditet hade jag nästan gett upp hoppet om att få tillbaka den där “friska” känslan – men det här setet gjorde verkligen skillnad. Redan efter första tvätten kändes mitt hår starkare och mycket mjukare. Det som imponerade mest på mig är hur det faktiskt får håret att se mer helt och välmående ut, inte bara tillfälligt lent. Mitt hår känns mindre frissigt, mer följsamt och framför allt ser det friskare ut – som att det har fått nytt liv. Jag gillar också att det rengör ordentligt utan att torka ut, vilket annars är ett problem för mitt hår. Pluspoäng för doften som känns riktigt lyxig och håller sig kvar länge. För mig har det här blivit en riktig räddare i nöden och en produkt jag definitivt kommer fortsätta använda. Jag har använt hela serien bestående av shampoo, conditioner och leave-in treatment och ger det 10/10 Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
17/04-2026
Doftar gott
Doftar gott + Doftar mycket gott + räcker med liten klick/räcker länge + snygg/lyxig flaska + enkel att använda/att trycka ut - vet inte om jag har märkt något resultat efter 3 veckor men det har inte blivit sämre iallafall med håret. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
17/04-2026
Smartsontestpilot
Jag har i samarbete med smartson fått prova detta hårkit kostnadsfritt från Redken Acidic Bonding Concentreate med schampo, balsam och leave in treatment. Har provat dessa i 2 veckor nu och märker redan skillnad på mitt hår. De känns finare, friskare och fylligare. Produkterna doftar gott.
17/04-2026
WOW!
Jag har ofärgat, lockigt hår och har testat många olika schampon genom åren, men har haft en period där håret känts “belagt”, som att det aldrig riktigt blev rent trots flera tvättar. Det här schampot gjorde verkligen skillnad. Det rengör på djupet utan att torka ut håret, vilket annars lätt händer med mitt hår. Konsistensen är krämig och löddrar lagom mycket. Efter tvätt känns håret lätt, fräscht och får tillbaka sin naturliga studs. Redan efter några användningar upplevde jag mer glans och ett friskare intryck. Ett riktigt bra schampo för dig som vill ha rent men ändå återfuktat hår! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
17/04-2026
Bra känsla
Jag har testat detta schampo i några veckor. Under första tvätten trasslade håret ihop sig i topparna och jag undrade hur detta skulle kunna fungera. Jag vet att skadade toppar inte kan repareras, men efter den första schamponeringen så fastnar hårstråna inte längre lika lätt i varandra, så någon slags tillfällig bonding sker ändå. Vid följande schamponeringar kommande veckor har håret glidit lätt genom fingrarna, vilket känns lyxigt. Schampot är drygt och ger ett otroligt lödder. Jag kan till och med spä ut schampot med lite vatten i handflatan och ändå få till ordentligt med lödder. Över lag är jag väldigt nöjd. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
17/04-2026
Testpilot i 2 veckor
Jag har nu varit testpilot för denna produkt i två veckor via Smartson. Det jag gillar med produkten är att håret känns väldigt mjukt och lent av denna behandling. Jag upplever håret som mer glansigt och att det även är lite mindre frissigt än vanligt. Doften är behaglig och jag har inget att klaga på. Däremot tycker jag att schampot löddrar väldigt lite och därmed blir produkten väldigt odryg vilket jag tycker är lite synd. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
17/04-2026
Älskar
Älskade detta shampoo, den är tjock i konsistensen och det kändes som att håret blev både rent och riskt! Kommer absolut forsätta använda detta schampo. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
17/04-2026
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo
Jag har använt detta schampo i över två veckor och är tyvärr inte nöjd med resultatet. Trots att jag följt instruktionerna känns håret inte ordentligt rengjort efter tvätt. Det saknar den där fräscha, rena känslan man förväntar sig av ett schampo, och mitt hår blir dessutom fettigt redan dagen efter. Konsistensen är okej och det löddrar som det ska, men själva effekten lever inte upp till förväntningarna. Det enda positiva jag kan säga är att doften är ganska god och fräsch. Annars upplever jag inte att produkten gör sitt jobb. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
17/04-2026
Räddning för processat hår
Räddning för processat hår! Här är ett schampoo jag älskar som verkligen reparerar på djupet! Detta innehåller ingredienser som sluter och reparerar bindningar i håret. Resultatet blir ett starkare, mjukare och mindre frissigt hår! Det är otroligt drygt med salongskänsla. Löddrar bra & doftar gott. Ger en skyddande effekt! Jag gillar att använda detta schampop innan & precis efter mina frisörbesök samt när jag kanske slitit lite extra på det med styling och värme. Kan varmt rekommendera till dig med skadat hår. Det får dessvärre inte en fullpott då på mitt otroligt tunna och fina hår kan det kännas lite tungt. Men fungerar superbra om jag ska styla det efter tvätt men kanske inte ett vardagsschampo. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
17/04-2026
Effektiv rengöring som stärker håret
Jag testade detta schampo i två veckor och blev snabbt förtjust i hur det fungerade på mitt hår. Det rengör ordentligt utan att lämna håret strävt, vilket jag annars lätt upplever med stärkande schampon. Redan efter några användningar kändes håret friskare och mer motståndskraftigt. Jag uppskattade särskilt hur det hjälpte till att minska friss och gav en fin, naturlig glans. Konsistensen är behaglig och det krävs inte så mycket produkt per tvätt. En liten nackdel är att effekten inte känns extrem direkt, men den byggs upp över tid. Jag landar på 4 av 5 stjärnor. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Inget särskilt
Schampot löddrar väl och jag tycker att det verkligen känns att håret blir rent, dock lite uttorkande. Jag har provat schampot tillsammans med balsamet och leave-in treatment från samma serie. Jag märker nästintill på ingen skillnad på håret jämfört med produkter man kan köpa på mataffär. De enda skillnaderna jag märkte var att när jag lockade håret så höll inte lockarna så väl. Jag har naturligt lite vågigt hår, och de tyckte jag blev lite mer definierade och mindre frissiga om jag lät håret lufttorka. Men det är en så pass liten skillnad att jag inte tycker det är värt prislappen. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Vårdande schampo
Under två veckor har jag använt detta schampo tillsammans med balsam och leave-in från samma serie. Konsistensen är något tjockare och mer krämig än vad jag är van vid, vilket gör att det nästan känns mer vårdande redan vid applicering. Däremot har jag upplevt att jag behöver använda lite mer produkt just på grund av det och att det löddrar mindre, vilket då kan kännas som att det inte rengör tillräckligt mycket. Jag har tendens att få fet hårbotten men trots det har mitt håret känns rent efter dusch. Jag brukar dock föredra att fokusera på schampo med ingredienser som djuprengör och bidrar till hårväxt medan jag låter balsam vara det som är vårdande för mitt slitage, då det främst är i topparna, och hade därför möjligtvis kombinerat detta schampo med ett annat i samma rutin att använda innan. Men det handlar mest om min egen preferens, vad jag är van vid och mitt hårs behov. Jag kommer dock definitivt fortsätta med detta schampo och eventuellt varannan dusch prova kombinera det med ett schampo som är mer djuprengörande samt fokuserar på hårväxt för att få det bästa av två världar. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Bra schampoo
Bra schampoo - Jag har testat Redken Acidic Bonding Concentrate schampo i ungefär två veckor och är hittills väldigt imponerad. Schampot rengör håret ordentligt utan att kännas uttorkande, och mitt hår ser direkt klarare och fräschare ut efter tvätt. Doften är verkligen en höjdpunkt, den ger en lyxig salongskänsla som dröjer sig kvar i håret länge. Efter användning känns håret starkare och mer motståndskraftigt, även om det är lite för tidigt att säga hur stor den långsiktiga stärkande effekten är. Det känns dock väldigt lovande redan nu. För referens har jag tjockt, långt och slingat hår, och jag upplever att produkten fungerar väldigt bra för min hårtyp. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Nöjd!
Ett toppen shampoo för en bra peng! Jag tycker att det rengör håret ordentligt utan att kännas uttorkande, vilket jag annars ofta upplever med stärkande produkter. Håret känns mjukt efter tvätt och får en fin, frisk känsla. Dessutom löddrar det bra så man behöver inte använda så mycket produkt, har dubbel schamponerat och funkar super: Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Är det värt hypen?
Jag har testat Redken Acidic Bonding Concentrate-serien, alltså schampo, balsam och leave-in, och mitt helhetsintryck är att det är en väldigt vårdande serie som framför allt passar slitet eller färgat hår. Jag märkte ganska snabbt att produkterna fokuserar mer på att göra håret mjukt och följsamt än att ge volym, vilket både är en fördel och en nackdel beroende på hårtyp. När jag använde schampot upplevde jag att det var milt men ändå effektivt. Det löddrade bra och kändes drygt, och redan efter första tvätten kändes håret mjukare och mindre frissigt. Däremot kände jag att det inte rengjorde på djupet på samma sätt som vissa andra schampon, och ibland kunde håret kännas lite tungt efteråt, särskilt om jag använde lite för mycket produkt. Balsamet tyckte jag fungerade väldigt bra tillsammans med schampot. Det gjorde håret mjukt direkt och var lätt att fördela i längderna. Jag märkte stor skillnad när jag redde ut håret – det gick mycket smidigare och kändes mindre slitet. Samtidigt upplevde jag att effekten inte riktigt sitter i länge om man slutar använda produkten, utan det är något man behöver fortsätta med för att behålla resultatet. Leave-in-produkten var den jag gillade mest i hela serien. Jag tyckte att den gjorde störst skillnad både på känslan och utseendet på håret. Håret blev mjukare, glansigare och betydligt mindre frissigt, och det kändes mer “samlat” efter styling. Jag uppskattade också att den har värmeskydd, vilket gjorde att jag kunde använda den innan jag fönade håret. Det enda jag märkte var att det är lätt att ta för mycket – då kunde håret snabbt kännas lite fett eller tungt. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Otroligt trevlig produkt
Otroligt trevlig produkt - Jag var lite skeptisk först, men Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo överraskade mig verkligen. Redan efter några tvättar kändes mitt hår mycket mjukare och starkare, och det såg friskare ut med mer glans. Det som imponerade mest var hur mycket mindre frissigt och slitet håret upplevdes. Känns som en riktig räddare för skadat hår! En stor fördel är att schampot passar alla hårtyper, inklusive färgat hår, utan att torka ut. Det ger dessutom en lyxig, krämig känsla vid applicering, även om löddret är något mildare än traditionella schampon - vilket ar vanligt för sulfatfria produkter. Recensionen genomfördes pa uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
en favorit!
Jag har testat denna tillsammans med tillhörande balsam och leave-in och jag gillade dem skarpt! Doften är trevlig och inte för stark, utan känns bara fräsch. Ett stort plus är att doften sitter kvar i flera dagar. Schampot är ganska tjockt och ger ett rikligt lödder, men jag använder alltid ett clarifying schampo innan för att jag duschar håret mer sällan. Allmänt tyckte jag om produkten och skulle definitivt rekommendera den, men jag har också testat samma serie fast för lockigt hår och upplever att det ger mig en bättre effekt. Min vän som har rakt hår testade den för lockigt hår och fick då flottigt och stripigt hår, så jag rekommenderar att välja den som passar din hårtextur bäst. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Rent men strävt
Rent men strävt Löddrar bra. Min hårbotten är ganska känslig och efter schamponering känns den lite stram, men ffa ren och fräsch. Känslan i hårbotten är inget som håller i sig efter duschen, men jag hade varit lite försiktig med denna produkt om man har känslig hårbotten och vet med sig att den lätt blir irriterad. Håret känns lite strävt vid schamponeringen, vilken jag inte är helt van vid. Bra doft. Recensionen gjordes på uppdrag av Smartson – testpersonen har provat produkten gratis.
16/04-2026
Redken Acidic Bonding Shamphoo! WOW!
Jag har använt Redken acidic Bonding Concentrate Shampoo i två veckor och är väldigt positivt överraskad. Schampot löddrar bra och rengör håret utan att kännas uttorkande. Mitt hår är färgat och kan lätt bli slitet, men efter användning känns det starkare och mer återfuktat. Jag upplever också att håret får mer glans och ser friskare ut. Doften är fräsch och salongskänsla. En riktigt bra produkt för dig med skadat eller behandlat hår! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Test av Redken serien
Jag har använt detta schampot i ett par veckor nu. Har inte använt något liknande innan då jag brukar köpa de man hittar i mataffären. Men detta schampot känns väldigt lyxigt jämfört med dem. Det är drygt och lite trögt i konsistensen. Jag upplever att man inte behöver ta någon stor mängd, utan det räcker bra till hela håret ändå. Då har jag ändå både långt och tjockt hår. Jag älskar att man får till ett så härligt lödder av det. Blir massa lödder av lite produkt och det känns då lätt att få in det i hela håret och att håret tar åt sig av det. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Doftar gott och känns fräscht
Detta schampot är väldigt lätt att löddra upp och gör att håret känns fräscht och rent. På mitt färgade hår känns det som att det förebygger torrhet, men inte så stor skillnad från andra schampon. God doft som håller i sig flera dagar. Känns som jag varit hos frisören med doften och utseendet på produkterna. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Passar inte min hårtyp/hårbotten
Har testat detta schampo i ungefär två veckor nu. Den doftar jättegott och är väldigt dryg – det behövs väldigt lite produkt till håret. Håret blir silkeslent och det ser mindre slitet ut än innan användningen. Men tyvärr passar den inte min hårtyp och hårbotten som är känslig. Jag har tunt skandinaviskt hår och den här produkten tynger ner håret och gör det lite livlöst. Min hårbotten är ganska känslig och jag upplever att jag fick tillbaka klåda (som jag har haft tidigare och blivit av med) efter användning av denna produkt. Blev faktiskt lite besviken av resultatet då jag hade ganska höga förväntningar på produkten. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Lyxigt
Lyxig känsla med krämigt skum och fräsch lukt. Dock lite läskigt då det ej får komma i ögonen pga starka ämnen vilket drar ned betyget. Ger ändå resultat på glans och färg. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fatt prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Underverk för skadat hår
Jag fick chansen att testa Redken Acidic Bonding Concentrate schampo och balsam. Efter två veckors sammanhängande användning känns mitt hår reparerat, friskare och starkare. Jag var orolig för att håret skulle kännas mindre följsamt men det känns bra. Jag har haft torr hårbotten så länge jag kan minnas men dessa produkter påverkade inte negativt. Jag skulle starkt rekommendera produkterna till andra. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Får håret att kännas rent på djupet
Får håret att kännas rent på djupet. Detta schampo gör att håret känns rent på djupet. Produkten är mycket dryg och det behövs därför inte mycket. Schampot löddrar riklig och lämnar håret glansigt med en lätt och behaglig doft. Doften upplever jag som unisex. Jag upplever att mitt hår efter denna testperiod ser friskare ut, med mindre slitna toppar, då det vanligtvis är ganska slitet efter färgning och användning av värmeverktyg. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Gjort under på mitt hår!
Gjort under på mitt hår! Detta är ett schampo med en trevlig doft som känns fräsch. Man känner hur produkten verkligen jobbar med håret när man använder den. Jag dubbel schamponerar alltid men produkten är ändå väldigt dryg och räcker länge. Har dessutom väldigt tjockt och långt hår men har ändå mycket kvar. Jag kan se att mitt hår blivit betydligt bättre efter användning och upplever att det fått mer lyster och styrka. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Wow!
Helt klart perfekt för mitt slitna, blekta hår. Konsistensen är otroligt trevlig. Doften är riktigt trevlig, svår att beskriva men jag gillar den väldigt mycket. Det känns som att det rengör mitt hår på djupet och att det har stärkt mitt hår. Jag använder värmeverktyg på håret ofta jag upplever att jag har fått ett bättre slutresultat helt och hållet efter att jag använt detta. Jag kommer definitivt fortsätta använda acidic bonding serien. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Inte riktigt vad jag förväntade mig
Mitt hår är tjockt, färgat mörkt, skadat pga tidigare blekningar, blir lätt fett. Jag har testat schampoot nu i ca 2 veckor och detta är vad jag tycker: + Doften var fantastisk + Tjock konsistens som löddrar väldigt mycket och det krävdes väldigt lite produkt - Håret blev snabbt fettigt - Min hårbotten mådde inte alls bra Jag har irriterad hårbotten som har hållit sig i schack på senaste tiden, men sedan jag började med detta shampoo så har det blossat upp rejält igen. Det blir snabbt flottigt och känns inte alls rent efteråt. Så tyvärr är detta shampoo inget för mig eller för någon med känslig hårbotten. Dessutom tyckte jag inte att det hjälpte något för mitt slitna hår. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Nöjd
Jag har testat Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo under ett par veckor och upplever det som en riktigt trevlig produkt i duschen. Konsistensen är fyllig och latt att arbeta upp till ett mjukt lödder, och håret känns rent utan att bli strävt efteråt. Doften är dessutom fräsch och påminner om salong, vilket ger en lite lyxigare känsla vid varje tvätt. Mitt har känns mjukt och följsamt efter användning, men jag får känslan av att schampot är utvecklat för mer skadat här än mitt. Därför märker jag inte någon dramatisk skillnad i styrka eller återuppbyggnad, även om resultatet absolut är bra. Jag tror att den här typen av reparerar schampo verkligen kommer till sin rätt på hår som är mer slitet eller behandlat. För min del fungerar det som ett behagligt och väldoftande schampo med en fin konsistens, snarare än en game changer. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Nöjd
Jag har nu testat detta schampo i två veckors tid och jag tycker att det är bra. Det doftar gott, håret blir mjukt och det räcker att tvätta en gång i veckan. Mitt hår var väldigt torrt och frissigt innan och jag tycker redan att jag märker en liten skillnad. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Doftar gott
Jag har de senaste veckorna testat redken acidic bonding concentrate shampo tillsammans med tillhörande balsam och leave-in balm. Jag har tunt, rakt, skandinaviskt hår som lätt blir frissigt. Skadat efter färgning och blekning med kluvna hårtoppar som jag klipper på tok för sällan. Mina förhoppningar inför testet var höga. Produkten doftar gott och ger en salong/spa känsla. Den har en krämig konsistens, löddrar bra och upplevs dryg. Jag har inte upplevt någon förbättring på mitt hårs kvalitet under den här tiden jag provat produkten (ca2,5veckor). Håret känns dock väldigt rent och fräscht när det är nytvättat men känns smutsigt och fett efter ett par dagar. Recensionen är gjord på uppdrag av smartson - jag har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Från färgat och skört till stärkt och glansigt
Från färgat och skört till stärkt och glansigt Del 1: Shampoot – Grunden för reparation Mitt färgade hår har länge varit i ett skört tillstånd, vilket syns tydligt på min förebild. Shampoot i Redken Acidic Bonding Concentrate-serien blev startskottet för en märkbar förändring. Det är extremt koncentrerat, så en liten mängd räcker för att skapa ett lyxigt, krämigt lödder som doftar fantastiskt. Det jag verkligen gillar är hur det balanserar hårets pH-värde. Istället för att bara tvätta rent, känns det som att håret blir mer kompakt och motståndskraftigt redan i duschen. Det rengör effektivt utan att torka ut, vilket är avgörande för ett hår som redan kämpar med friss och skörhet. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Luktar gott
Jag har de senaste veckorna testat denna serie! Jag har axellångt, fint skandinaviskt hår som jag färgar regelbundet och ofta använder värme på. Efter en avfärgning förra året har håret varit ganska torrt och frissigt till och från. Jag har använt schampot i 2-3 veckor och märkte redan efter första tvätten att håret kändes mjukare och lite sådär "lagom tungt" på ett bra sätt Det löddrar väldigt bra även med liten mängd och jag upplever inte att håret blir strävt eller trassligt efteråt, vilket är ett stort plus för mig. Doften är fräsch, lite "salong/semester"-känsla Jag brukar inte köpa dyrare schampo, men kan absolut förstå hypen och överväger faktiskt att köpa igen. + Drygt och löddrar bra + Håret känns mjukare direkt - Lite högre prisklass. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Fräsch doft & rent resultat!
Fräsch doft & rent resultat! Jag är supernöjd med det här schampot! Jag brukar alltid dubbelschamponera, och håret känns verkligen ordentligt rent utan att bli torrt. Doften är otroligt fräsch och lyxig, och håret känns direkt friskare och mer välmående efter tvätt. Jag har typiskt skandinaviskt hår med tunna hårstrån, och det här schampot fungerar riktigt bra för mig. Tynger inte ner utan ger istället en ren och fräsch känsla med fin glans. Kommer absolut fortsätta använda! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson -testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Wow!
Wow! Jag har testat Redken Acidic Bonding Concentrate-serien i ungefär två veckor, och jag är verkligen positivt överraskad. Redan efter första användningen upplevde jag att håret blev väldigt rent, nästan som en riktigt djuprengöring. Jag tycker också att mina ljusa slingor kommer fram mer – håret ser faktiskt lite blondare och fräschare ut direkt efter tvätt. Jag har ganska tjockt hår, men trots det känns produkterna dryga och lätta att använda. Favoriten är helt klart leave-in creamen med värmeskydd. Jag gillar verkligen att den kombinerar flera funktioner i en och samma produkt – både vård och skydd. Håret känns återfuktat, mjukt och lätt att hantera efteråt. Doften är också ett stort plus, den känns lyxig och sitter kvar i håret på ett fräscht sätt utan att bli för stark. Sammanfattningsvis känns det som en serie som verkligen gör skillnad för hur rent, fräscht och återfuktat håret känns, och jag kan absolut tänka mig att fortsätta använda den. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Bra
Schampot är drygt och väldigt rikt i konsistensen, jag får massera det mellan händerna innan jag lägger det i håret, och det gör att det känns vårdande redan från start. Skummet känns tjockt och lyxigt, som en salongsprodukt. Huruvida det reparerar håret kan jag inte svara på ännu, men det känns inte slitet eller torrt efter tvätt, inte heller tungt eller fett trots att jag har ganska fina strån. Det rengör bra och känns ändå skonsamt och återfuktande. Ett bra schampo men om det gör underverk vet jag inte. Det doftar gott men det finns godare. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Luktar så gott!
Jag har fått prova Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo som testpilot för Smartson. Normalt har jag den blå serien redken där jag använder schampo och antisnap spray mest. Nu fick jag testa schampo, balsam och även leave in treatment (typ värmeskyddande behandling). Jag har min normala hårfärg med ljusa slingor i just nu. Har testat serien i cirka två veckor nu. Jag tycker den luktar väldigt gott. Schampot upplevs också som drygare än den blå serien och även drygare än billigare schampon. Det gör att den räcker mycket längre då det krävs mycket mindre schampo än billigare varianter från affärerna. Jag ser ingen skillnad på mitt hår än, jag använder ju redan redken men jag har inte uppfattat mitt hår som slitet under perioden jag användt serien vilket jag gjorde innan så det kan kanske vara serien men vill testa längre. Schampot luktar gott, räcker länge och mitt hår verkar må bra av det. Kan absolut tänka mig att köpa det framöver istället för blå reken serien. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Mindre friss men lite irritation i botten
Mindre friss men lite irritation i botten. Har ni fått testa Redken Acidic Bonding Concentrate shampoo i 2 veckor och har verkligen tyckt om detta schampo. Älskar hur bra det löddrar av den lilla mängden som man behöver till en tvätt. Produkten är dryg och håller länge. Mitt hår som är typiskt skandinaviskt kändes lent och mindre frissigt efteråt. Dock upplevde jag en liten irritation i min hårbotten första 2 gångerna ( lite rödflammigt ) som jag använde produkten men som sedan försvann. Skulle absolut köpa dem när mina är slut som jag fått prova kostnadsfritt. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
16/04-2026
Mindre friss och mer glans!
Jag har blekt blont hår som lätt blir torrt och slitet, men Redken Acidic Bonding-serien har verkligen gjort skillnad – håret känns starkare, mjukare och betydligt mer glansigt utan att tyngas ner. Produkterna är enkla att använda och ger ett salongsliknande resultat hemma, samtidigt som friss minskat och håret ser friskare ut, särskilt i topparna. Det enda jag kan sakna är att effekten på riktigt slitna toppar kräver regelbunden användning för bästa resultat. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
15/04-2026
Ett av mina nya favorit schampoon
Efter att ha provat schampot i ca 14 dagar (7 tvättar), kan jag verkligen rekommendera det. Ja det här schampot kostar lite, men konsistensen är tjock och kräver endast en liten mängd i handen för att kunna löddra upp över hela håret, så den är dryg och gör sig prisvärd i längden. Håret känns väldigt fräscht och lent efter användning, och dessutom får jag volym i mitt livlösa blekta hår, vilket jag upplever att jag inte brukar kunna få. För mig får detta shampoo 5 av 5. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
15/04-2026
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo
Jag har under två veckor testat Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo. Det är ett schampo som är drygt och det behövs bara en liten klick för att få lödder och det räcker oftast med att tvätta en gång för att håret ska bli rent. Jag tycker två veckor är för kort tid för att känna om det har förbättrat min hårkvalitet men jag håret känns mjukare och glansigt och jag tappar inte så mycket hår längre. Vilket jag tror är produkternas förtjänst. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
15/04-2026
Rengör fint och är skonsam för känslig hårbotten
Jag har använt schampot i 2 veckor tillsammans med balsamet och bandage balm i samma serie. Jag har tunna, lockiga hårstrån med känslig hårbotten. Jag har inte reagerat något alls i hårbotten, så det är ett stort plus för mig. Jag dubbelrengör, dvs schamponerar två gånger, och tycker att håret blir rent och fint. Största nackdelen som gör att den inte får fullpott är att jag tycker priset är väldigt högt. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
15/04-2026
Redken acidic bonding
Det här schampot är guld värt. Det gör mitt hårt så rent och fint, Mitt hår känns starkare och går inte av lika lätt. Det dofta inte speciellt mycket men får håret att lukta rent. Konsistensen är tjock och lätt använt i håret. + Reparerar håret + Trots sin lilla flaska håller schampot länge Rekommenderar starkt för skadat och slitet hår. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
15/04-2026
Efter 3 veckors användning av serien
Jag har nu testat produkten i 3 veckors tid och upplever olika beroende på vilken produkt i serien. Jag brukar vanligtvis shamponera håret två gånger innan jag använder balsam på håret. Detta för att säkerställa att den löddrar och att shampot når hårbottnet både på kronan av mitt huvud men också bakre delen. Mina upplevelser av shampot är att den är rätt så hård i konsistensen, den är alltså lite svårt att löddra. Däremot när man väl fått igång det upplever jag att hårbottnet blir väldigt rent, man kan nästan höra det när man gnuggar den. Däremot blir håret som resultat väldigt torrt, och kräver att man använder balsam och hårinpackning även efter man fönar håret. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
15/04-2026
Redken schampoo
Jag har under de senaste två veckorna haft möjlighet att testa Redkens Acidic Bonding-serie, där jag har använt schampo, balsam och en leave-in treatment På den här relativt korta tiden har jag kanske inte märkt någon jättestor skillnad på mitt hår, förutom att det håller sig rent längre. Jag får annars väldigt lätt fettigt hår, ofta redan dagen efter tvätt, men med Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo upplever jag att det inte blir fettigt lika snabbt. Efter duschen känns håret dessutom väldigt lent och ser glansigt ut. Däremot har jag märkt att håret blivit mer statiskt direkt efter tvätt under de senaste två veckorna, vilket jag inte upplevt tidigare med andra märken – men jag vet tyvärr inte om det beror på just schampot eller någon av de andra produkterna i serien. Doften är verkligen fantastisk, och jag har till och med fått komplimanger för hur gott mitt hår luktar. Konsistensen på schampot är ganska tjock, men det är ändå lätt att arbeta upp ett lödder i håret – särskilt vid den andra schamponeringen. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
15/04-2026
Efter 2-3 veckors användning av Redken Acidic Bonding Concentrate Hårvård
Jag har använt Redken Acidic Bonding Concentrate schampo, Conditioner och Leave-In Treatment. Mitt hår var i dåligt skick innan jag började använda denna serie – det var strävt, svårt att reda ut, blekt och till och med bränt. Efter 2–3 veckors användning märkte jag en stor förbättring: håret blev lätt, luftigt, mjukt, till och med förbättrad i strukturen. Det blev mycket lent, nästan halt, vilket gjorde att det höll bättre och var lättare att styla. Produkterna har en ganska stark citrusdoft. Personligen passade den mig och jag gillade den, eftersom den gav en fräsch känsla. Jag brukar tvätta håret var tredje dag, men med denna serie såg håret även efter tre dagar ut som nytvättat, vilket var en stor fördel för mig. Jag märkte också att håravfallet minskade efter att jag började använda denna hårvårdsserie, vilket var en positiv överraskning. Ett stort plus är att Leave-In Treatment ger värmeskydd upp till 230 C – som pricken över i:et, eftersom man kan föna och styla håret utan oro. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
15/04-2026
Drygt men ingen wow-känsla
Ett drygt shampoo som rengör effektivt utan att tynga ner håret. Jag har tunna fina strän som lätt bryts och har lätt att trassla. Jag upplever att häret känns lite torrare efter tvätt men däremot har jag inte haft lika mycket brutna hårstrån. Jag upplever att jag inte behöver tvätta håret lika ofta som jag brukar när jag har använt det. Jag har även extensions och det funkar bra med dem. Overlag är det ett bra shampoo, men jag har inte fatt nagon wow-känsla. Doften ar fräsch och haller länge. Har du tunna fina strån som lätt bryts skulle jag rekommendera det här shampoot. Men förvänta dig inga mirakel. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
15/04-2026
Redken schampo
Redken schampo Har tjockt blont hår, har ej färgat det tidigare. + Känns som att det är dryga produkter + Löddrar sig bra, schamponerar alltid två gånger men blir bra lödder även vid första omgången. Är ganska tjock konsistens så förväntningarna var att det skulle vara svårt att jobba in I håret, men gick mycket bättre än förväntat. + Väldigt god doft -Tycker inte att håret håller sig "rent" lika länge som med vissa andra schampo. Tycker det blir flåtigt efter någon dag tyvärr. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
15/04-2026
Imponerad!
Jag är verkligen imponerad av det här shampoo. Håret känns direkt starkare, mjukare och mer återfuktat efter bara några tvättar. Schampot löddrar bra och har en fräsch, salongsaktig doft som håller länge utan att bli för stark. Jag märker särskilt skillnad på mina torra längder som nu känns mer glansiga och mindre frissiga. Det behövs inte så mycket produkt vid användning, så flaskan räcker länge trots det högre priset. Nackdelen är att det kan kännas lite tungt för väldigt fint hår om man använder för mycket, ett misstag jag gjorde första tvättarna. Sammanfattningsvis är det ett riktigt bra schampo för skadat eller behandlat hår. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
15/04-2026
Gör sitt jobb och doftar underbart!
Schampot rengör håret mycket effektivt utan att kännas uttorkande, vilket annars är vanligt i den här typen av mer “reparerande” serier. Håret känns rent direkt efter tvätt men ändå relativt mjukt och följsamt redan innan balsam. Konsistensen är lätt att arbeta upp och ger ett bra lödder. Älskar doften! Det här är ett schampo som ger ett tydligt fräscht resultat och en bra grund för resten av serien. Det enda som drar ner helheten något är priset, som gör att jag tvekar kring att köpa det själv trots resultatet. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
15/04-2026
Sammarbete med Smartson
Har testat detta schampo nu i två veckor. Älskar konsistensen på det och att det är drygt. Doften är oxå enligt mig bra och sitter i länge. Dock är det lite för tungt för mitt hår så håret blir snabbt skitigt. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
15/04-2026
Glans!
Jag har testat det mesta för mitt hår, men Redken Acidic Bonding Concentrate är i en helt egen liga. Mitt hår har varit både torrt och lite sprött efter alla rundor med blekning och plattång, men det här schampot har verkligen vänt allt. Det första jag märkte var hur sjukt mjukt håret blev redan i duschen. Det känns "stängt" och starkt istället för trassligt och stripigt. Den stora skillnaden märks dock när håret har torkat, frisset är som bortblåst och jag har fått en glans som jag faktiskt inte trodde var möjlig hemma i badrummet. Det känns verkligen som att det gör skillnad på djupet och reparerar stråna på riktigt. Det bästa med det: Glansen: Håret ser så friskt ut! Styrkan: Jag märker att färre hårstrån går av när jag borstar det. Doften: Luktar superfräscht och lyxigt, lite som citrus. Ja, det kostar lite mer än ett vanligt schampo, men det är så pass koncentrerat att flaskan räcker hur länge som helst. En total räddare i nöden för skadat hår. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
15/04-2026
Superbra schampoo
Jag har testat detta schampoo i två veckor nu, och jag är så nöjd! Innan jag började så kändes mina toppar slitna och frissiga men tack vare denna serie så känns de "förnyade" utan att ha behövt klippas av! Jag blev lite besviken på storleken på flaskan när jag fick hem den, men redan vid första användningen så förstod jag verkligen hur dryg produkten är! Det behövs inte alls mycket produkt för att räcka till hela håret! Lukten tyckte jag däremot var lite knepig, inte alls manlig som jag läste någonstans, utan någon form av blommig tror jag att jag skulle beskriva den som! Däremot tycker jag den försvinner så snart man klivit ur duschen så inget minus för det. För att sammanfatta: mitt hår känns rent, fräscht och friskt efter enbart två veckors användning! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten Kostnadsfritt.
15/04-2026
Jag är verkligen imponerad av dessa produkter!
Konsistensen är väldigt behaglig och lätt att arbeta in i håret. Redan vid första användningen märkte jag att håret blev mjukt och mycket lättare att reda ut när det var blött. Efter några användningar upplever jag även att håret känns starkare, ser friskare ut och har fått en fin glans. Ett extra stort plus är att jag inte har fått några problem med mjäll, vilket annars kan vara vanligt med nya hårprodukter. Både jag och min dotter har testat produkterna och vi är supernöjda båda två. Håret känns välvårdat, lent och ser verkligen hälsosamt ut! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
15/04-2026
Toppen
Toppen. Ett drygt cremigt schampo som verkligen gör rent håret. Känns lyxigt. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
15/04-2026
Magisk trio!
Magisk trio! Har länge velat testa denna serie och blev glatt överraskad när jag fick testa via Smartson! Serien doftar helt fantastiskt och håret känns definitivt friskare! Litet minus för priset! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
15/04-2026
Vårdande men uttorkande utan balsam
Jag har använt Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo tillsammans med tillhörande balsam och leave-in-behandling i samma serie. Schampot har en ganska kemisk doft som inte riktigt faller mig i smaken, men känslan i håret efter tvätt är ändå okej. Förpackningen är snygg och stilren, men det är lite svårt att få ut den sista delen av produkten. Konsistensen är lagom tjock och schampot är väldigt drygt – det löddrar bra och räcker länge. Efter tvätt känns håret däremot något torrt, vilket gör att det verkligen krävs att man använder balsamet i samma serie för att få ett bra slutresultat. Tillsammans med de andra två produkterna upplever jag ändå att håret blir starkare och mer välmående över tid. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
15/04-2026
Redken
Jag har testat Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo i två veckor och jag gillar det verkligen. Mitt hår är långt och vågigt och kan lätt bli torrt, men detta schampo rengör håret utan att torka ut det. Det löddrar lagom mycket och känns skonsamt i hårbotten. Efter tvätt känns håret redan mjukare och mindre frissigt, vilket jag inte brukar uppleva med andra schampon. Jag märker också att håret får en fin glans direkt efter sköljning. Ett stort plus är att det inte tynger ner mitt hår, utan mina vågor behåller sin form. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
15/04-2026
Hair feels dry
Don't like the product's formula. Hair feels dry after use. Considering the price, I would not recommend this one from Redken. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
14/04-2026
Magisk
Jag har testat Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo och jag är seriöst så imponerad!! Redan efter första användningen såg jag resultat Mitt hår är ganska slitet och torrt, speciellt i topparna, men bonding-teknologin i produkterna gör verkligen skillnad - det känns som att mina slitna toppar typ "räddas" och blir mycket mjukare och mindre frissiga. Schampot rengör utan att torka ut, balsamet gör håret superlent och lätt att reda ut, och Bandage Balm ger extra skydd och glans. Håret känns starkare, friskare och ser mycket mer välmående ut nu. Arligt talat har mitt hår aldrig mått så här bra innan, rekommenderar verkligen!! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
14/04-2026
Produkten håller vad den lovar.
Produkten håller vad den lovar. Luktar fräscht och gör håret glansigt och lätthanterligt. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
14/04-2026
Smartson testpilot
Jag har fått testa 3 produkter från Redkens serie acidic bonding. Jag har testat produkterna i 2 veckor och kan hittills säga: + väldigt dryga produkter - produkten kommer räcka länge då det är en väldigt dryg produkt så lite räcker länge. + mjukare och mer glans- jag upplever att mitt hår blivit mjukare och fått mer hälsosam glans. -tjock konsistens - jag upplever att produkten ar väldigt tjock vilket jag personligen inte tycker om. Har svart att få schampot i hela hårbotten tex. Mitt hår är färgat, tunt skandinaviskt hår som är skadat och jag tror att mitt hår mår/kommer må mycket bättre av dessa produkter, det är svårt att ge en slutgiltig recension på bara 2 veckor men ser fram emot att få fortsätta använda produkterna och förhoppningsvis bade se och känna mer skillnad på hårkvalitén. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
14/04-2026
Bästa hittils
Jag har använt hela serien i ungefär två veckor och är faktiskt positivt överraskad. Schampot är väldigt skonsamt och något jag verkligen uppskattar är att det inte doftar starkt av parfym, vilket passar mig som är känslig/allergisk. Håret känns rent men inte uttorkat, utan snarare som att det får näring redan vid tvätt. Balsamet kompletterar schampot riktigt bra. Efter användning känns håret mjukt, mer följsamt och får en fin glans. Mitt hår brukar annars kännas ganska livlöst, men här märker jag tydlig skillnad. Bandage balm var också en favorit. När jag använder alla tre produkter tillsammans känns håret starkare, mjukare och ser friskare ut. Jag har färgat hår och har testat många olika märken tidigare, men denna kombination gav verkligen resultat. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
14/04-2026
Mycket bra schampo
Eftersom jag har långt hår måste jag alltid använda balsam, och helst nån närande leave-in-creme. Håret schamponerar jag alltid 2 ggr. Schampot är väldigt tjockt o trögflytande, så jag har behövt mindre mängd schampo än vad jag vanligtvis brukar använda. Mitt hår älskade denna produkt, känns faktiskt starkare än innan! Det har gått myyycket längre tid än innan, innan topparna har tovat ihop sig när jag använt denna produkt. Håret är även mindre frissigt, samt känns mer enhetligt och lättare att hantera. Schampot luktar gott o friskt, unisex-doft skulle jag nog säga. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
14/04-2026
Verkligen över förväntan
Har fått prova den här produkten från #redken Förpackningen känns lyxig och stilren. Pluspoäng för att toppen är platt och att man kan vända flaskan upp och ned när den börjar ta slut Produkten är ganska tjock och klibbig i konsistensen vilket initialt skrämde upp mig lite då såna produkter ofta tynger ner mitt skandinaviska typ 1A hår. Den löddrar upp till ett rikt och fylligt lödder och produkten fördelar sig förvånansvärt bra i hårbotten. Shampoot har en av de bästa dofterna jag har provat, doftar ej särskilt parfymerat utan mer rent, vilket är precis det jag önskar! Sanningens ögonblick blev när det var dags för att föna håret - och- succé! Håret känns och doftar fantastiskt. Upplever inte alls att håret tyngs ner utan snarare tvärtom, det känns väldigt rent och fylligt. Den största överraskningen kom under dagarna efter då jag upplevde att mitt hår kändes renare än annars. Jag brukar vänta ungefär 3 dagar mellan tvättar men väntade nu 5 dagar för att se hur det blev och jag är sjukt imponerad! Min hårbotten har aldrig varit så fräsch! Jag ville verkligen inte älska den här produkten så mycket då jag tycker att priset är i det högre spannet men oj oj, jag ÄLSKAR den här serien. Kommer inte kunna låta bli att fortsätta köpa. Jag använder serien ungefär varannan eller var tredje tvätt, kan verkligen rekommendera det upplägget! Passar perfekt med Abbey Yung metoden som jag följer! Så nöjd! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
14/04-2026
Testpilot Smartson
Jag har fått hem detta kit från smartson för att testa i två veckor. Är glatt överraskad både över doften och att produkterna är dryga man behöver väldigt lite. Doften är väldigt trevlig man får nästan känslan att man tvättat håret hos frisören. Håret känns mjukare redan efter första tvätten. Mitt hår är blekt och topparna är sköra. I sin helhet ganska torrt. Håret blir lätt att reda ut efter tvätt och torkar väldigt fort. Märker stor skillnad på dessa två veckorna. Recensitionen genomfördes på uppdrag av smartson- testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
14/04-2026
Smartson testpilot
Trevligt schampo med mjukt lödder. Drygt och det behövs inte så mycket produkt. Doftar rent och fräscht utan att det blir för mycket. Bra flaska som kan stå upp eller upp och ned för att få ut det sista ur flaskan. Stabil kork och man behöver inte vara orolig att den ska öppnas om man har den med sig i väskan. Hårbotten kändes flottig efter 3 dagar. Osäker om några bindningar blivit lagade, vet inte hur man ser det, mikroskop? Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
14/04-2026
Bra produkt!
Jag har testat Redken Acidic Bonding Concentrate-seriens schampo, balsam och Hair bandage cream i 3 veckor och tycker mig se en viss effekt av minskat slitage på håret och i topparna. Håret är mindre frissigt och topparna känns inte lika sträva när jag rör med handen genom håret. Tittar jag nära ser jag fortsatt kluvna toppar. Jag skulle säga att samtliga produkter är ganska dryga och håller därmed länge vilket uppskattas. Med vanligt butiksschampo brukar jag dubbelschamponera håret, men det upplever jag inte att jag behöver med detta schampo. Produkterna har en fräsch doft som påminner om hur det luktar när man är hos frisören. Jag skulle beskriva det som en fräsch doft med inslag av citrus. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
14/04-2026
Superbra produkt
Superbra produkt - Jättebra schampo för slitet hår! Håret känns direkt renare, starkare och mycket mjukare utan att bli torrt. Jag som har väldigt tjockt hår behöver väldigt lite av denna produkt. Använd balsamet i samma serie efter för ett lent och mjukt hår. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fatt prova produkten kostnadsfritt.
14/04-2026
Lyxigt schampo med god doft
Ett väldigt lyxigt schampo med mycket god doft som reparerar mina hårstrån från färgning och från vattnet i duschen eftersom vi bor i en stad där de finns mycket kalk i vattnet. Jag ser en märkbar skillnad på två veckor som jag använt schampot och tycker mina yviga hår är följsammare. Gillar även att den kombineras fint tillsammans med balsamet och leave in produkten som kapslar in håret. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
14/04-2026
Smartson testpilot
Jag har använt Redken Acidic Bonding Concentrate Schampo och Conditioner, tillsammans med Redken Acidic Bonding Concentrate Leave In Treatment. Jag har långt hår, med massor av tunna hårstrån. Därför blir håret lätt trassligt. Mitt hårt blir också lätt torrt och behöver mycket återfuktning och inpackningar. Schampot är mycket tjockare än jag är van vid, men det är drygt och gör ett jättebra jobb för mitt hår! Jag brukar normalt göra två schamponeringar, men det behövdes inte med detta schampo! Även balsamet är tjockt och drygt, och håret känns så mjukt och lent redan vid ursköljning! Otrolig skillnad mot mitt vanliga balsam, håret blev så mjukt och följsamt! Tillsammans med Leave-In Treatment så känns mitt hår mjukare och mindre trassligt än på flera år! Jag kommer definitivt övergå till denna produktserie, och är nu nyfiken på att testa fler produkter ur serien! Alla produkterna luktar även väldigt gott och förpackningarna är stabila och bra! Bara positiva upplevelser! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
14/04-2026
Recension av testpilot
Jag har använt Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo i två veckor och är positivt överraskad. Det som sticker ut mest är hur mycket det löddrar trots att man bara behöver en liten mängd produkt. Det gör att schampot känns drygt och lätt att arbeta in i håret, samtidigt som det rengör effektivt. Jag har lite tjockare hår och upplever att schampot inte tynger ner alls, vilket är ett stort plus. Istället känns håret rent, fräscht och luftigt efter tvätt. Konsistensen är krämig och behaglig, och förpackningen känns smidig och stabil i handen, vilket gör den enkel att använda i duschen. Efter användning tycker jag att håret får en fin glans och ser friskare ut, även om jag inte upplever någon dramatisk förändring på så kort tid. Jag tror att två veckor är en ganska kort period för att fullt ut kunna bedöma de stärkande egenskaperna. Sammanfattningsvis är det ett väldigt bra schampo som ger en ren och lätt känsla utan att kompromissa med återfuktning. Jag fortsätter gärna använda det för att se långsiktiga resultat. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
14/04-2026
Lyxig konsistens som verkligen stärker på djupet
Lyxig konsistens som verkligen stärker på djupet. Jag har via Smartson testat detta schampo och är positivt överraskad. Konsistensen är härligt krämig och rik, vilket gör att det känns drygt och lyxigt att massera in i hårbotten. Det bildar ett mjukt lödder som rengör utan att håret känns strävt eller trassligt under själva tvätten. Mitt hår var tidigare väldigt torrt och frissigt efter hemmafärgning, men efter några veckor märker jag en tydlig skillnad i kvaliteten. Håret känns betydligt starkare från rötterna och har fått en ny spänst. Det är sällan ett schampo ger en så direkt känsla av vård, men här märks det att teknologin faktiskt jobbar på hårets bindningar. En perfekt start på rutinen för alla med slitet hår! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
13/04-2026
Sotnosen
Sånt underbart schampo detta är och det rengör verkligen på djupet! håret känns otroligt friskt och fräscht, mycket mer livfullt än vad det gjort innan. Doften är svag och jag kan inte riktigt lokalisera vad det är men det drar åt citrus schampot är mer trögflytande än vad andra schampon brukar vara och jag tycker att det ger ett väldigt bra intryck, det andas kvalite.man kommer långt med en liten klick schampo vilket gör det oerhört drygt! Utgångsläget för mitt hår är att det är frissigt, trött och i starkt behov av massa kärlek. Det utlovas färre brustna hårstrån och ett mycket mjukare hår, upp till 11 gånger mjukare! Enda nackdelen med detta schampot är att det innehåller AHA vilket gör att känsligheten för solbränna ökar. Ska du bara köpa en produkt ur denna serien så rekommenderar jag schampot håret blir verkligen rengjort på djupet och man märker skillnad direkt Jag har använt hela serien med schampo, balsam och leave in och jag upplever att doften sitter kvar i håret även dagen efter. Själva flaskan har en korkskruv och på denna sitter ett snäpplock. Flaskan är konstruerad på så sätt att det inte riktigt går att dra åt korken på flaskan ~ vrids den lite åt ena hållet så öppnas den. Tycker det är ett minus, man hade inte känt sig trygg med att ha den i väskan utan att paketera den i en påse eller försluta med tejp och det ska man inte behöva göra, tycker jag. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
13/04-2026
Testpilot Smartson
Jag har testat den här hårvårdsserien i ungefär två veckor nu, vilket känns lite för kort tid för att kunna ge en helt rättvis helhetsbedömning. Men hittills är mitt intryck positivt. Produkterna har en ganska tjock och krämig konsistens som känns lyxig och lätt att arbeta in i håret. Håret blir ordentligt rent efter tvätt och känns mjukt och följsamt efteråt, utan att tyngas ner. Doften är också väldigt god och fräsch utan att vara för stark. Förpackningen känns dessutom stilren och trevlig att ha framme i badrummet. Så här långt är jag nöjd! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
13/04-2026
Smartson testpilot
Jag har testat Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo och överlag är mitt intryck positivt. Jag har skandinaviskt hår med tunna strån. Jag tycker verkligen om konsistensen — den känns lyxig och lätt att arbeta in i håret. Jag gillar även flaskan som är lätt att öppna och bra i storlek. Efter tvätt upplevde jag att håret kändes rent, luftigt och fräscht utan att bli tungt. Schampot är dessutom ganska drygt och löddrar lätt, vilket gör att man inte behöver använda särskilt mycket produkt per tvätt. Det jag däremot saknade var lite mer återfuktning. För mitt hår hade det gärna gärna fått vara något mer mjukgörande, särskilt i längderna. Doften är heller inte riktigt min favorit, påminner tyvärr svagt om wc anka. Med en annan doft och mer återfuktning hade detta shampoot blivit en 5a för mig. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
13/04-2026
Kärlek vid första tvätten
Jag har medeltjockt hår med synliga brutna hårstrån och har testat detta schampo + conditioner + "Hair bangade balm" från samma serie i cirka två veckor. Schampot har en tjock konsistens men känns inte tungt i håret. Det doftar väldigt gott och löddrar väl. Jag som brukar dubbelshamponera upplevde att en tvätt räckte. Resultatet märktes direkt: håret känns mjukare, ser glansigare och friskare ut, och upplevs även lite tjockare. En stor bonus är att jag ibland kan gå längre mellan tvättarna (från varannan dag till var tredje). Jag har ännu inte sett någon stor reparerande effekt, men de brutna hårstråna känns iaf mindre synliga. Jag tror att det krävs mer tid för tydligare resultat. Så jag kommer definitivt fortsätta använda serien. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
13/04-2026
Testpilot!
Under 2 veckor har jag fått möjligheten att testa schampo, balsam och leave-in-treatment i RedKens Acidic Bonding Concentrate-serie. Jag har ett skandinaviskt, färgat, ganska slitet hår där glans generellt är väldigt svårt att uppnå. Doften på samtliga produkter är ingen favorit hos mig, det luktar tyvärr ganska länge efter vilket drar ner betyget. Produkterna är dryga, har en trevlig formula och jag upplever, trots bara 2 veckors användning, att håret känns betydligt lenare och det ser också glansigare ut. Däremot upplever jag att topparna har blivit mer slitna och att det slitna syns ännu tydligare än innan. Håret känns också smutsigt fortare och blir lätt fettigt, så har behövt duscha håret oftare än tidigare. (Duschar vanligtvis håret var tredje dag men nu har det blivit varannan dag istället) Så för mig har det både + och -. Skulle jag köpa produkterna till fullpris? Nej, det hade jag inte, men under rea, absolut! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
13/04-2026
Redken
Redkens shampoo är verkligen drygt och välfungerande för håret. Shampoot luktar fantastiskt och löddrar bra i håret. Ger en ren och behaglig känsla direkt, även om jag oftast shamponerar två gånger. Jag är en stor fan av Redken och har tidigare använt denna serie tillsammans med en förbehandling och upplever att det är bättre för håret och mer fuktgivande än enbart shampoo, balsam och efterbehandling. Men även utan den gör denna serie mitt lockiga hår mindre frissigt och jag upplever en lenare känsla i lockarna. Dock tycker jag inte att effekten är så långvarig, efter två dagar behöver håret tvättas och rutinen börjas om. Dock inte mig emot eftersom produkten är så dryg och doftar så gott. Trots detta är det en produkt jag gärna använder framåt! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
13/04-2026
Testpilot smartson
Jag har fått hem detta kit med schampoo, balsam och Leave in balsam från Smartson. Har testat denna kombo i 2 veckor nästan varje tvätt av håret. Jag är absolut nöjd och har märkt skillnad, kan rekommendera dessa om du som mig har sönderblekt, tjockt, frissigt, torrt, och otroligt skadat hår. Doften är inte alls stark som vissa produkter kan vara, men de luktar otrolig fräscht, som att man varit hos frisören! Dock så avtar doften ganska snabbt efter det torkat. Otrolig dryga produkter, håller därmed länge. Man behöver bara ta litegrann, helst av schampot, det löddrar bra med endast en liten plutt! Jag har märkt att mitt hår känns mer reparerat efter användning, det går inte av lika lätt. Håret håller sig även renare längre. I vanliga fall brukar jag behöva tvätta håret nästan varje dag för att det blir flottigt, men med denna kombon så kan det räcka att tvätta det var tredje dag. Leave in balsamet ska man använda efter tvätt i fuktigt hår, jag har testat att skippa den ibland för att märka skillnad när man använder det, och det märks! När jag använder den så blir håret mer lättkammat och glansigare. Denna produkt hade jag köpt även utan schampot och balsamet. Det känns bra att den jobbar mot reparation av hårstråt. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
13/04-2026
En ny favoeit
Jag har fått testa Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo, balsam och leave-in i två veckor genom Smartson. Mitt första intryck av produkterna var att jag tyckte dom doftade gott, vilket när jag läser andras kommentarer är jag lite ensam om, flera skriver att det är en stark manlig doft. Jag tycker den doftar milt och lite blommigt kanske. Efter att jag har läst flera andras så litar jag inte längre på min egna näsa men JAG tycker iaf att det är en mild doft som doftar gott. Jag tvättar håret två gånger med schampoo och tar sedan i balsam. Jag gillar både shampoot och balsamet i mitt lite tunna skandinaviska hår. Det känns rent, mjukt och lätt. Leave-in produkten gör håret varken oljigt eller tungt. Blir mjukt och känns återfuktat. Min upplevelse efter två veckor är att jag gillar hela kitet jättemycket. Det enda negativa jag har är att upplever att min nytvättade känsla försvinner snabbare än tidigare. Från att tvätta håret var tredje dag innan känner jag att håret blir fetare och jag vill tvätta det dag två istället. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
13/04-2026
Älskar denna schampo!
Jag har använt denna produkt från Redken i några veckor och är helt kär! Jag tycker att den lite tjockare konsistensen funkar perfekt för mitt hår, den känns inte tung alls. Den är väldigt krämig men samtidigt så löddrar den i håret. Att para denna med balsamet gör så att håret blir super mjukt och får en lätt känsla när den har torkat. Jag känner mycket mindre håravfall med denna produkt, vilket är ett stort plus för mig som vill försätta växa ut mitt hår på ett hälsosamt sätt! Håret blir även mindre frissigt när man använder denna schampo, sà bra! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
13/04-2026
Mjukt hår
Schampot och balsamet var mycket tjockare i konsistensen än vad jag är van vid, vilket gjorde det lite svårare att fördela i hela hårbotten. Trots det fungerade de väldigt bra, särskilt balsamet som jag verkligen gillade. När jag använde dem tillsammans med leave-in produkten blev mitt hår extremt mjukt och följsamt. Mitt hår är färgat flera gånger, men det har inte känts så här mjukt på länge. Det enda negativa var att mina lockar inte höll lika bra eftersom håret blev så mjukt. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
13/04-2026
Nya favoriter
Har använt produkten i ca 3 veckor. Men redan efter första tvätten märkte jag skillnad. Tidigare blev mitt hår torrt och frissigt samt man upplevde håret väldigt slitet. Men nu är det lent, glansigt och starkt så det inte alls upplevs lika slitet. Utöver detta så luktar den väldigt gott! Produkter jag använt: * Redken Acidic Bonding Concentrate schampo * Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner * Redken Acidic Bonding Concentrate Bandage Balm. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
13/04-2026
Toppen för skadat hår
Jättebra schampo för mitt hår som har blivit skadat pga blekning och färgning. Löddrar bra och man behöver bara pyttelite produkt, så flaskan räcker läääänge! Jag brukar schamponera två gånger för att först få bort alla produktrester och sedan rengöra på djupet. Luktar supergott också så det är ett plus! Har tidigare använt billigare schampon, tex Loreal Elvital, och märker faktiskt stor skillnad på håret när jag använder denna. Håret känns mjukare och mindre poröst efter Redken. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
13/04-2026
Smartson testpilot
Det är fortfarande lite för tidigt för att säga hur håret påverkas av Redken Acidic Bonding Concentrate-serien i längden, men jag kan ärligt säga att håret redan efter den första hårtvätten kändes bättre. Jag har den typiskt så kallade skandinaviska hårtypen med tunna, fina hårstrån. Det är alltså inte särskilt slitstarkt och blir lätt trassligt. Jag har också självfall vilket leder till en del friss och håret har blekts flera gånger. Jag vet inte hur mycket som är detta schampots förtjänst jämfört med balsamet och leave-in treatment från samma serie eftersom att jag har testat alla tre samtidigt, men håret blev direkt mer lent och följsamt efter första tvätten. Schampot verkar drygt, man behöver inte ta mycket produkt för att få fram ett bra lödder som är lätt att fördela i håret. Jag upplever inte att det känns uttorkande för varken håret eller hårbotten men det är ändå rengörande. Jag har läst att vissa upplever motsatt effekt efter några månader så kanske är det bäst att variera med andra schampon/hårprodukter och inte använda denna serien vid varje hårtvätt, men det är inget jag själv har upplevt ännu. Jag kommer fortsätta använda schampot men komplettera med något som är lite mer djuprengörande. Det enda minuset jag ser med detta schampot än så länge är doften som inte riktigt faller mig i smaken. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
13/04-2026
Magi för håret
Magi för håret. Dryg produkt med bra konsistens som gör att man behöver inte lika mycket vid hårtvätt. Den klickar mer mitt hår :) Jag har långt tjockt hår och tvättar håret 2-3 gånger i veckan och behöver en produkt som gör mjölet för hårt allt i ett :) . Jag vill att håret bibehålla glans och mjukhet mellan tvättarna. Jag upplever att produkten är dryg och gör sitt jobb. Mitt hår är mer glansigt och mindre frisighet. Har använt produkterna i lite mer än 2 veckor och tänker fortsätta för jag ser och känner skillnad. Det som kunde vara trevligt med en annan doft mer kvinnlig men det är frisk och ok Produkten den uppfyller sitt syfte och har testats tillsammans med balsam , där den väl uppfyllt sin uppgift. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
13/04-2026
Räddade mitt torra hår!
Väldigt bra schampo för slitet och färgat hår. Håret känns starkare, mjukare och mer lätt att reda ut redan efter några användningar. Doftar gott och känns riktigt vårdande utan att tynga ner håret. Rekommenderas starkt! Har länge letat efter ett schampo som faktiskt hjälper mot mitt torra hår, har äntligen hittat rätt! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
13/04-2026
Enkel, luddrar lätt och bra konsistens.
Jag har långt skandinaviskt hår med mycket kluvna toppar. Jag tvättar håret sällan och behöver en ordentlig hållbar produkt för att håret ska kunna klara perioderna utan hårtvätt. Jag upplever att den rengör håret ordentligt. Jag applicerar två gånger och den luddrar bra och tillfredsställande för att hela håret ska rengöras. Jag personligen uppskattar en god doft på hårprodukterba, vilket jag tycker att denna saknar. Men den uppfyller sitt syfte och har testats tillsammans med conditioner och inpackning, där den väl uppfyllt sin uppgift. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
12/04-2026
Otrolig produkt
Otrolig produkt - Fått testa denna produkten i snart två veckor och ÄLSKAR hur mitt hår känns efter. Har tunt, fint, färgat, skandinaviskt hår men det har aldrig känts så tjock och fyllig som efter jag börjat använda Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo. Den enda minuset är att den är aningen tjock i konsistensen för eget tycke, men känslan är ändå som ett frisörsschampoo. Kommer absolut köpa igen. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
12/04-2026
Mjuk och glansigt
Mjuk och glansigt. Lätt att applicera och löddrar bra. Mild doft. Tyckte håret blev flottigt ganska fort dock. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
12/04-2026
Smartson testpilot
Har testat schampot, balsamet och leave in i samma serie, detta schampot är helt klart favoriten! Schampot är ett koncentrat vilket märks då det känns ganska ”trögt” att få runt i håret men skummar upp fint. Lämnar inte håret i övrigt trassligt som en del schampon kan göra, med mitt hår iallafall. Hårbotten känns luftig, fräsch och ren LÄNGE, vilket jag uppskattar! Doften är subtil men ändå fräsch. Har inget negativt att säga. Kommer troligtvis köpa om då jag verkligen gillade känslan den lämnade i min hårbotten. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
12/04-2026
Redken acidic bonding schampo
Jag har färgat hår med tunna vågiga hårstrån, känslig hårbotten med psoriasis samt tendens att få fet hårbotten. För mig har hela den här serien (schampo+balsam+leave in) fungerat bra. Håret har blivit mjukare och känns starkare och friskare, men jag har också testat andra produkter med ännu tydligare resultat. Det är lätt att reda ut och jag upplever inte att jag får så mycket tovor Jag upplever att den håller min tendens till fet hårbotten i schack. Doften är lätt och fräsch. Schampot är drygt, lätt att applicera och skölja ur. Jag kommer absolut fortsätta att använda produkterna efter att testperioden är slut. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
12/04-2026
Perfekt för tunt och skadat hår
Jag har testat detta schampo i snart tre veckor som testpilot via Smartson, och det har verkligen överträffat mina förväntningar. Mitt hår är tunt, skadat och frissigt (typiskt skandinaviskt), så jag är ganska kräsen när det gäller schampon. Det jag märker direkt är att håret känns rent utan att bli strävt eller torrt, vilket annars ofta händer för mig. Schampot löddrar lagom och känns väldigt skonsamt, samtidigt som det faktiskt gör sitt jobb ordentligt. Efter tvätt känns håret mjukare och mer följsamt, och jag upplever mindre friss redan innan jag ens applicerar andra produkter. Det ger också en fin glans utan att tynga ner, vilket är ett stort plus för mitt tunna hår. Dessutom är det väldigt drygt det behövs bara en liten mängd varje gång, vilket gör att det räcker länge. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
12/04-2026
Uppfyller förväntningarna
Uppfyller förväntningarna - Jag har fått testa Redken Acidic Bonding Concentrate Hårvård och är på det stora hela nöjd med produkterna. Schampoot löddrar bra och är lättapplicerat. Det doftar inte mycket, vilket på ett sätt är bra med tanke på alla allergiker, men jag hade gärna sett att det doftat lite mer. Konsistensen är behaglig och den efterlämnar en fräsch, nytvättad känsla. Om den verkligen bidrar till mindre brustna hårstrån låter jag vara osagt, men i kombination med övriga produkter känns det som att håret får en närande och stärkande behandling. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
12/04-2026
Bra serie som stärker håret
Jag har testat Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo, Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner och Redken Acidic Bonding Concentrate Bandage Balm och är positivt överraskad av resultatet. Schampot löddrar bra och känns skonsamt trots att det rengör ordentligt. Håret känns inte strävt efteråt, vilket annars kan hända med reparerande produkter. Balsamet kompletterar schampot väldigt bra – håret blir mjukt, lätt att reda ut och får en tydlig glans utan att kännas tungt. Bandage Balm är verkligen det som lyfter hela serien. Efter användning känns håret starkare, mindre frissigt och mer återfuktat. Det ger också ett mer välvårdat och friskt intryck, särskilt på slitna toppar. Efter några användningar upplever jag att håret känns både starkare och mer följsamt. Serien passar särskilt bra för skadat eller behandlat hår som behöver extra vård. Det enda lilla minuset är att produkterna kan kännas något intensiva om man har väldigt fint hår, så man kan behöva anpassa mängden. Sammanfattningsvis är det här en riktigt bra serie för dig som vill stärka och reparera håret utan att tumma på mjukhet och glans. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
12/04-2026
Mycket bra produkter!
Mycket bra produkter! När jag använde Acidic Bonding första gången kände jag en skillnad som håller i sig. Förut kändes mitt hår ofta som svinto, särskilt efter duschen, men nu är det som att händerna bara glider genom längderna. Det jag verkligen älskar är den där lyxiga, lena känslan som brukar försvinna så fort man lämnar frisören – men nu har jag den varje dag. Håret känns liksom "helt" igen och har fått en otrolig lyster som gör att det ser mycket piggare ut. Det är verkligen min lilla vardagslyx som gör att jag faktiskt ser fram emot att tvätta håret! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
12/04-2026
Känns bra för håret!!
Känns bra för håret! Denna har jag köpt fler gånger förr och tycker om den extremt. Jag gillar känslan av att jag tycker de känns som mitt hår mår bättre av de, att det är hälsosamt för håret. Jag har testat nästan alla produkter från denna vita serie och några från några andra och jag tycker denna ”serie” är den bästa för mitt hår!! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt. .
12/04-2026
Testpilot Smartson
Jag har fått testa denna produktserie och här är mitt betyg: Jag har supertorrt, blonderat hår som går nedanför axlarna. Jag har även kluvna hårtoppar. Jag har nu provat det här shampoot i över 2 veckor. Jag tycker för det första att håret känns väl genomgången och blir rent. Doften är trevlig utan att bli för stark. Jag upplever att det här Shampoot är perfekt för den med torrare hår då den tillför fukt och gör att håret upplevs mindre fnissigt. Jag tycker inte håret tyngs ned eller känns orent även 3-4 dagar efter en grundlig tvätt. Kommer absolut köpa igen. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
11/04-2026
Stärkande schampo som ger bra resultat
Jag har testat detta schampo och tycker överlag att det är en bra produkt. Håret känns rent och fräscht efteråt utan att bli strävt. Däremot upplever jag att schampot inte är särskilt drygt, särskilt för mitt tjocka hår. Det krävs ganska mycket produkt och minst två schamponeringar vilket gör att det går åt ganska mycket produkt. Jag upplever också att det ibland känns fettigt något snabbare än vanligt. Trots det ger det ett fint resultat och håret känns mjukt och välvårdat efter användning. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
11/04-2026
Starkt och friskt hår
Jag hängde upp mig på att schampot innehåller AHA-syra och det fick serien att kännas kemisk och lite mindre fräsch. Doften var neutral och fräscht unisex men ändå lite kemisk. Schampot var krämigt och tjockt, till och med lite svårt att få ur flaskan, och det gjorde att jag hade svårt att få ut det ordentligt i håret. Det krävdes två schamponeringar för att känna att jag fått schampo över hela hårbotten. Trots det kunde jag uppskatta att det inte var vattnigt, nu kändes det som om det var betydligt mer kvalitet på produkten än vattniga konkurrenter. Håret kändes friskt och starkt efteråt och lämnade en lätt känsla utan att på något sätt tynga ner. Håret höll sig rent länge. Det är en serie jag gärna köper igen. Dock skulle jag vilja få mer information om hur jag handskas med syran och hur mycket jag måste akta mig för solen efteråt. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
10/04-2026
Testpilot Smartson
Har använt det här schampot i ungefär två veckor nu och jag är faktiskt riktigt imponerad. Jag har brunt hår i grunden med blekt balayage som lätt känns slitet, men upplever att håret känns både starkare och friskare redan nu. Schampot löddrar lagom mycket och känns skonsamt, samtidigt som håret verkligen känns rent efteråt. Det jag verkligen gillar är att håret inte känns strävt efteråt, vilket jag annars ofta upplever med reparerande schampon. Plus för att det doftar väldigt gott! Håret känns mjukt, mindre frissigt och som att det inte slits lika mycket mellan tvättarna. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
10/04-2026
Kräver hela serien
Denna produkten är fantastisk för mitt hår! Nyfärgat när jag började använda och det har verkligen vårdats och blivit mindre kluvet, torrt och frissigt. MEN detta är bara om jag använder tillsammans med balsamet. Dryg produkt som räcker länge och flaskan är bra. Luktar inte direkt mycket så väldigt neutralt schampoo så sett men egenskaperna och resultatet är toppen! Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
09/04-2026
Bra schampo.
Jag har långt, ofärgat skandinaviskt hår med lite självfall. Håret är torrt, frissigt och en del kluvna toppar. Behöver fukt och vård för topparna men det får samtidigt inte vara för tungt då hårbotten lätt blir fet när jag har helt ofärgat hår. Schampot har en rikare konsistens men är ändå väldigt dryg och lätt att fördela i håret, löddrar lagom och rengör håret bra utan att det blir för hårt eller strävt. Håret känns ordentligt rent men ändå vårdat, lent och glansigt, hårbotten känns ren och fräsch. Håret känns lent, glansigt, rent och vårdat och doftar fräscht och är lätt att reda ut och borsta. Känns lätt och luftigt vilket jag verkligen uppskattar då vissa vårdande produkter kan bli för mycket och tynga ner håret men det gör inte dessa alls. Gillar designen på flaskorna och burken, det är lätt att få ut produkt och du kan även ha flaskorna upp och ner så all produkt rinner ner och blir lätt att få ut vilket jag uppskattar. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
09/04-2026
Gör vad den lovar!
Gör vad den lovar! Schampot gör sitt jobb väldigt väl. Håret blir glansigt redan efter första tvätten utan att håret känns tungt. Luktar lite lite kemiskt, men inte så att det tar över. Kan dock inte rekommendera produkten om man har permanentat hår. Lockarna försvann nästan helt efter varje tvätt. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
09/04-2026
Smartson testpilot
Fick testa detta kostnadsfritt från smartson. Använt det i 2 veckor nu, gillar schampot jätte mycket, det är drygt och håret blir riktigt rent av det. Känns som man är på en frisör och får tvättat hår. Håret blir starkt och håller sig rent länge. Jag duschar nu bara håret 2 gånger i veckan och håret blir inte fettigt eller äckligt alls. Jag har Skandinavien hår och färgat och detta var jätte bra mot det.
07/04-2026
Testpilot Smartson
Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo är ett schampo som imponerar med sin reparerande effekt, särskilt för skadat och kemiskt behandlat hår. Konsistensen är krämig och dryg, vilket gör att en liten mängd räcker långt. Den löddrar lagom mycket och känns skonsam mot både hår och hårbotten. Efter tvätt upplevs håret mjukare, starkare och mer glansigt utan att tyngas ner. Doften är fräsch och salongsliknande, vilket ger en lyxig känsla. En nackdel kan vara det något högre priset, men resultatet motiverar investeringen. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
07/04-2026
Ett reparerande schampo som ger styrka, glans och mjukhet
Ett reparerande schampo som ger styrka, glans och mjukhet Jag har använt detta schampo i två veckor och märkte ganska snabbt skillnad. Konsistensen är krämig och lyxig, och det löddrar bra utan att kännas uttorkande. Håret känns rent men samtidigt mjukt efter tvätt, vilket jag verkligen uppskattar. Efter några användningar upplevde jag att mitt hår blev starkare och mindre frissigt. Det känns också mer glansigt och lättare att reda ut. Jag gillar att det inte tynger ner håret trots att det är så vårdande. Det enda jag märker är att det är ganska koncentrerat, så man behöver inte ta mycket. Perfekt för skadat eller behandlat hår som behöver extra styrka och återfuktning. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
05/04-2026
Testpilot Smartson
Mina lockar har aldrig mått bättre! Det här schampot rengör verkligen på djupet samtidigt som det vårdar håret inifrån. Jag märker stor skillnad på frisset och mina curls har fått tillbaka sin spänst och glans. En riktig gamechanger för oss med lockigt hår som behöver extra styrka! Mitt hår va både värme skadat och färgat. Testpilot för smartson kostnadsfritt .
26/03-2026
Fabulous
Jag hade provat dem hos en väninna tidigare, men nu fick jag chansen att använda dem själv under en längre tid och se resultatet. Efter graviditeten blev mitt hår betydligt torrare och mer slitet, trots att jag inte färgar det. Jag har haft stora problem med kluvna, torra och frissiga toppar och har provat många dyrare produkter tidigare utan att få något hållbart resultat. Jag var därför ganska skeptisk när jag testade @Redken Acidic Bonding Concentrate – schampo, balsam och leave-in balm Efter bara några användningar märkte jag en markant förbättring. Mitt hår känns nu djupt återfuktat, topparna är friskare och – det allra bästa – frisset är i princip borta, även efter torkning. Tidigare återkom frissigheten alltid så fort håret torkat, oavsett produkter, men inte längre. Produkterna har en härlig konsistens. Schampot är krämigt och löddrar lagom mycket, balsamet är rikt och vårdande utan att tynga ner håret, och balmen är lätt men effektiv. Doften är fräsch och lyxig, utan att vara för stark, och ger en salongskänsla som håller i sig efter tvätt. Det jag verkligen uppskattar med dessa produkter är att de ger långvariga resultat. Håret känns starkare, mjukare och mer följsamt, och topparna håller sig fräscha mellan tvättarna. Jag rekommenderar verkligen Redken Acidic-serien till dig som har torrt, frissigt eller skadat hår – även om det inte är färgat. Produkterna ger en långvarig återfuktning, minskar friss och hjälper håret att se och kännas friskare utan att tynga ner de. Recensionen genomfördes på uppdrag av Smartson - testpiloten har fått prova produkten kostnadsfritt.
Läs mer

Loading...